<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> Zas mi se svidaju pogresni? - nije fer nijeeee - Blog.hr

četvrtak, 24.01.2008.

Zas mi se svidaju pogresni?

a na to pitanje vjerojatno nikad necu znati odgovor al ce me zivcirati
pa da pocnem, prvo zasto sam danas plakala
hm.......
kako je sutra natjecanje iz matise ja danas ne moram u skolu
ali sam ja htjela ici na njemacki da vidim Mislava
njemacki mi je bio ujutro u 9:40
a ja zaspala niko me nije probudio i nisam dosla na njemacki a ni
vidjela Mislava
a naslov posta
pa svidi mi se jedan decko u koje je jako zaljubljena moja prijateljica
mislim ona cesto mijenja simpatije i decke
al svejedno ona je ipak i plakala zbog njega tak da to ni nesmjem nikom reci
jel ju ne zelim povrijedit
a Mislav on je vjerojatno jako zaljubljen u neku curu jel
tam na msn-u napise pokraj imena kao da je je gey
a da je stvarno ne bi to pisao na msn-u
tako da mu se vjerojatno jako svida neka cura
koja njega ne voli
a ja to nisam sigurno
mislim zasto bi se ja uopce NJEMU svidjela
hm tuzna sam
a i nervozna sutra je natjecanje smrc
drzite mi fige pleas
volim vas
poz
ps. neznam sto bi inace bez vas

- 14:37 - Komentari (13) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.