In Between Dreams

31.08.2006., četvrtak

Big blue...

Image Hosted by ImageShack.us

...slušam soundtrack...pijuckam crno...i razmišljam...
- 21:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

29.08.2006., utorak

Dar

Image Hosted by ImageShack.us
Danas sam sjetan jer je nema
Danas sam sretan šta negdje postoji
Dva cvijeta koja darovao sam joj
još uvijek žive i cvatu
živjet će vječno u nama

Jer ona moj je san
toplina zalazećeg sunca
prostranstvo mora
tišina uz koju plešem svaki dan

Ponekad usmaljen
Sretan šta postoji
Dva cvijeta koja darovao sam joj
još uvijek žive i cvatu
živjet će vječno u nama

uvenut će ako prevari me
uvenut će ako nestane ljubav


- 21:00 - Komentari (5) - Isprintaj - #

U modi je retro...ali i ako nije, who gives the f...;)))

Volm drugačije...a ti?
I am just waste of her energy... love is a waste
of time...why dont we get togather...and waste
everithing tonite...
namreškano nebo suznim oblacima...understanding is what they need:))), a ovo prije
pjeva...Jack J..."Wasting
time":))...volim drugačije...kao šta si ti:)))

Ovisi...

...kako se gleda na stvar...al mislim da se prepuštam...osjećaju...čistom kao jutarnja rosa...

osjećaj je ljubav...

Povjerenje...kad neko ti da povjerenje...otvori ti se kao ruža...svjesna da može biti povrijeđena...al ipak ti se otvori...jedan, pa drugi, treći, peti sloj...pričam Vam o nivoima, slojevitosti svojeg ispunjenja...tako je to kad uz nekog se osjećaš sretan, kao šta se uz nju osjećam ja...

Svjestan sam da sve je i stvar trenutka...al ovaj traje...i ne zanima me...

Kad neko podjeli tajne s tobom...kad neko podjeli snove s tobom...kad uz nekog osjetiš toplinu u prohladnoj noći...kad osjetiš miris...i moraš je poljubiti...i poljubiš je

...i traje....i traje....i trajati će...jer postojimo...taj tren...cijeli svijet kao poznata ulica...sa poznatim licima...sa slatkim problemima...sa smijehom i plačom...sa crvenim nebom u proljetnje poslijepodne...i kad ulica je prazna...ona meni poznata je...ona moja je...i osjećaj ostaje kao da skrivenu pjesmu nanovo otkriješ...osjećaj već znan...koji dio je nečeg posebnog...nečeg našeg...

kao miris mladosti...bezbrižnsti...ljubavi

I uvijek ovisi...ali...

Sjednem uz more....dok vitar mrsi rice...zatvorim oči...i uživam...

Jer sretan sam ...

i slobodan...

slobodan da imam izbor i volim...

duboko udahnem...i znam:))

znate li Vi?

- 15:09 - Komentari (10) - Isprintaj - #

26.08.2006., subota

Loša strana velikog avta...

...su servisi ili kad Vam kao meni otiđe neki rezervni dio....sva sreća da mi moji kolege mogu nešto napravit po tom pitanju...inače da sve radim original...ufff...neću ni razmišljati...

Jutros smo ružili do 4:30 u Pirhana bar na Jarunu...bila je jedna frćkava cura i...;))))

...dakle zaspao sam oko 5,a ustao oko 7...sad sam Zombiiiiii.....
- 07:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

25.08.2006., petak

još jedan weekend pred nama...

želim svima ugodan weekend i puno dobre zabave!

...čujemo se u pon sa izvještajem;))))))
- 10:56 - Komentari (2) - Isprintaj - #

24.08.2006., četvrtak

Heheheh...my friend gay;)))

jutros sam se opet probudio sa primišlju na to kako mi je frend....tako da sam ga danas ipak nazva...

...od cilog sna ili noćne more bilo je sljedeće...

Došao mu je frend iz USA i sa još jednim Njemcem izašli oni u Munich negdje na piće...bez veze...dobar kafić, sređen, dobra glazba, konobarica mrak:)))...i pijuckaju oni bezbrižno na šanku tako dok odjednom kraj njih nisu prošla dva muškarca....držeći se za ruke;))))BILI SU U GAY CLUBU;))))))

...i dolazi ta savršena konobarica naplatiti...a ovaj Njemac će frendu....: "ok, ja ti onda platim kad obavimo kod mene";)))))))))))))))))))))....a ova ga pogleda....heheheh...cooooolll...

.....dobro je proša s obzirom na san;))))




- 11:02 - Komentari (2) - Isprintaj - #

23.08.2006., srijeda

San

Sinoć sam sanja ne tako lip san...neznam kakvo mu je značenje..radi se o best frendu...i sad se mislin dal da ga zovem...jeli ok i tako...
Šta bi vi uradili na mom mjestu?
- 10:32 - Komentari (3) - Isprintaj - #

21.08.2006., ponedjeljak

par karika lanca mojih misli...

...telegrafski...

Petak...maženje:)

Subota...maženje:))heheh...ma šalim se...izlazak...fini restoran pa na Jarun...došao mi frend iz Germany...Pirhana...gužva...preplanule žene...punnnoooo preplanulih žena...mi smo cool...pričamo svoju priču i cugamo...najteže je probit se do šanka...obožavam se ustvari probijati do šanka...nakon drugog puta neki su to i sami shvatili pa smo imali freepass:))))

(...stavija san da mi sviraju Stone Temple Pilots-Live DVD....otvaram pivu...kako će dobro sjesti nakon trčanja;))

Odjednom frendu u naručje pada djevojka...mislio sam da je uzela nekakv drugs ali jednostavno je dehidrirala...razgrnuli smo rulju...iznosimo je ispred Pirahne...dolazi k svijesti...dobro je:)

Nastavljamo cugati...frend kaže da će se doći oženiti u Hrvatsku:))...a htio je da izadjemo vani u Budimpeštu...kao, Mađarice su zgodne:))))...taxi nas je sretno prebacio na počinak...njega u moj stan, a mene...:))))))))

Nedjelja...maženje

(Kako je dobar ovaj DVD...jebeno....)

Ako me neko čita jakoooo dugo znat će da je u ovo doba prošle godine kod mene se izredala prilična količina opaljenih njemaca...pijanke po zagrebu...strašno nešto... so...they are comin again...upravo se najavili na mob....Petak vjerovatno...imam lagani feeling da će biti veselo...

( Upravo mi svira jedna posebna stvar...jedna posebna cura znat će i koja...grrr:))

OŠIŠA SAN SE....frizerka ne da je dobraaaa....nego je tako jebeno dobraaaaaaa;))))...inače...nije me htjela ošišati na kratko...svidile joj se rice i pa je dogovor...malo me samo skratila i ako mi se ne bude svidilo dodjem da mi skrati skroz...ali je rekla..."ma bit će ti ovako super"...a ja san u sebi mislija...bože moj kako je lipa:))))...i zbunjeno provalija..."ma svjetsko je ionako gotovo..."...ova me upitno pogledala....(mislija san joj reći....bitno da smo skratili fudbalerku.!..) ali nema veze...jer predivna je

Opet san na poslu putem telefona koketira sa jedno tetom iz banke...ima tako dobarrrrr glas...ufff:))))


....ovo je bilo sve samo ne telegrafski:))))...


- 21:32 - Komentari (4) - Isprintaj - #

18.08.2006., petak

...danas je dobar dan:)))

Kao šta sam i pretpostavlja... s jutrom su isprane negativne misli...svanuo je predivan dan...dok vozio sam se prema poslu...uz Erosa koji je apsolutno pasao uz raspoloženje...razmišljao sam o ljubavi...njenoj prolaznosti (sjetio sam se jedne blogerice koja ni nakon dugo vremena nije zaboravila svoju ljubav..."izg...")... imam feeling da ni ja nisan nikad presta voljeti svoje bivše ljubavi...sjetim ih se po detaljima...sjetno...i iako su mi neka od tih iskustava tad bila i bolna, danas me čine bogatijim... i sretan sam zbog njih...Kad pogledaš oko sebe - neko ne voli ni jednom u životu...neko jednom...ja očito nešto češće:))))
Večeras imam date...:)))
Osjećam se izvanredno:))))!!!!!!!!!
.... a sad bi trebao nešto i raditi:)))

P.S. A i onaj stari od jučer je ok...iako hospitaliziran:)))
- 09:16 - Komentari (8) - Isprintaj - #

17.08.2006., četvrtak

uff kakav dan...

...kakav dan do sad...

...prvo ujutro zakasnio skoro na posao...nisam popio jutarnju kavu kod svoje omiljene konobarice...a onda sam na poslu čuo za slučaj pokušaja samoubojstva...cili sam bio u šoku...nije nitko iz firme ali ima neke veze sa svime...osta san paf...uff...na kraju čovik je ipak prezivija...ali feeling je...ma neznam sta da kazem...
...idem poslije posla drito doma...cili san nikakav...

...a šta je najbolje od svega danas san dobija poruku od Slavonke da bi na piće vrlo rado...ali nisam nekako za sidit na 2 stolice...tako da san je odbija...

...danas sve krivo nekako...sutra će biti bolje...
- 13:20 - Komentari (3) - Isprintaj - #

15.08.2006., utorak

Dolazi "moje razdoblje"...

Godišnji je gotov, ostaje mnogo uspomena i pokoja fotografija za sjećanje...sve u svemu, ljeto 2006 i nije bilo tako loše...
Malo se ljubilo...pa se malo zabavljao...pa se malo bavilo sportom...surfalo...pa se punoo izležavalo...pa se opet malo ljubilo:))) i svašta nešto....

Neznam zašto ali svaki put kad se vratim sa ljetnih praznika cure jednostavno polude...sinoć sam imao bliski susret sa dvije blizanke...nevjerovatno ali istinito (bojim se više pustiti maštu da radi...jer ostvaruje se!:)))...međutim, ipak sam završio u naručju jedne slatke Slavonke...(čudni su putevi...:))...ali bio sam dobrica:)))

Ma sve je nekako 5 ...jedino šta se pizza mora čekati najmanje 1 h:)))...pa ljudi šta Vam je!

Gladan sam!!!!!

Inače...dekica se izvukla...temperatura za spavanje je savršena...a nije loša ni za maženje:))))

...uskoro mi dolazi neko ko će mi i po tom pitanju raditi društvo:)...a do tada ću se već nekako morati snaći...:)))






- 21:54 - Komentari (9) - Isprintaj - #

09.08.2006., srijeda

Recleftion

Odsjaj sunca u moru zabljesnuo me je na trenutak
dok je istodobno odzvanjala glazba iz malenog bara na plaži
“Ako izgubim tebe, ja izgubit ću ljubav…”…Oliver…pomislim, pa di baš ta stvar…

Svaki put kad dođem doma otvori se škrinjica sjećanja, u meni kao da se probude sve stare ljubavi, sjećanja na prijatelje kojih više u mom životu nema…budem pomalo tužan I sjetan…samo rijetki ostaju…nije čudo šta napravljena je selekcija, šta su neki ostali, a neki zauvijek izgubljeni…smatram da nisu svi naši dragi ljudi ni stvoreni da budu tu uz nas cili život, već mi se čini da kao da su najsloženijom igrom posloženi uz nas baš kad ima najviše smisla…iako teško je prepoznati osobu, a pogotovo trenutak I pokušati ga učiniti posebnim onda dok traje…da jednog dana čini jedno ovakovo sjećanje…

Bogatstvo u odnosima koje smo stekli kroz život I koje stičemo s ljudima koji nam znače, meni je iznimno bitno…danas ću nekoga dragog iznenaditi:))

Ponekad je potreban samo mali znak pažnje…da nekoga učiniš istinski sretnim

Prepoznajete li I Vi nekog posebnog u odsjaju sunca…?

- 18:21 - Komentari (7) - Isprintaj - #

08.08.2006., utorak

Gone

Gone


look at all those fancy clothes
but these could keep us warm just like those
and what about your soul is it cold
is it straight from the mold and ready to be sold
and cars and phones and diamond rings
those are only removable things
and what about your mind does it shine
or are there things that concern you more than your time

gone going gone everything gone give a damn
gone be the birds when they dont want to sing
gone people all awkward with their things, gone

look at you out to make a deal
you try to be appealing but you loose your appeal
what about those shoes youre in today
theyll do no good on the bridges youve burnt along the way

you willing to sell anything, gone with your herd
leave your footprints and well shame them with our words
gone people all careless and consumed, gone

gone going gone everything gone give a damn
gone be the birds if they dont want to sing
gone people all awkward with their things, gone


...lyrics....pogledajte malo...
- 01:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

04.08.2006., petak

Usnuo sam san

Prišla mi je jedna starija teta i uhvatila me za ruku (osjetio sam toplinu njenog stiska)...

ustvari,

bila je dosta mlađa i nije me uhvatila za ruku:))))))


Uff...malo san puka...ma to je zato šta idem doma:))...

...tješim se ja:)))
- 14:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

03.08.2006., četvrtak

Pukla brava:)

S obzirom da sam od nje došao u 6h...odspavao 30 min...na brzinu se otusirao, obrija i obuka...izletija iz stana...

...i onda se sjetim da sam malčice ipak žedan...a u fridgeu hladna Jamnica:)))mmm...vratim se sa stepenica...stavim ključ u bravu...i...

fuckin brava se zaglavila...eto ti tehnologije...protuprovalna su ali i za one sa ključem...

...još sam par minuta vrtio ljevo, desno...GURAO bespomoćno...

Okrenuo sam se naposljetku i žedan sjeo na konja i odjahao na posao...

...predivan početak dana...

P.S. I ja bi takav posao...lik mi provali u stan, pošprica malo sa VD-om po bravi (i parketu okolo)...popričamo o smislu života (dakle, još i generira vrijedne životne savjete) i kaže : "350,00 kn molim"...lipa satnica...
- 14:11 - Komentari (6) - Isprintaj - #

01.08.2006., utorak

Promičimo toleranciju...jer lakše se diše...


Gone going...la la alaaalaa....piva mi Jack, dok ja lagano pijuckam crno i papam livanjski...hedonism..
...a dobro mi je nešto danas....(jedino da me ne muči ta susjeda:))...zbog nje otimam noći dan:)))

Ustvari nema nijedne susjede...ali dobro zvući...manje bi se mora mislit mogu li s njom pocugat vina ili sl. i tako...jedino...kad bi prekinuli...hmmm...možda ipak ne...sa posla i iz ulice NE:)!

Kad podebljaš ova slova pojavi se nešto kao <#strong#)...odmah mi piva padne na pamet...ali ne valja je mišat sa crnim:)))stoga...

Ljudi zaljubljive prirode žive duže ..."utjeha" kose...a kosa mi je:))))

...a povrće iz makedonije će uništiti lokalne ratare ili whatever...lagano sam već zabrinut za sve to...

Izgleda da bi ipak ovaj weekend moga pasti Brač...Došao je Snoop...kite je spreman...windy otoče here we come...:))

Upravo me zva frend iz Makarske...kaže žene su tako lipe da nezna di bi gleda (oženjen sretno)...samo da ne pričaju...idealne:))...al meni je to čak i smišno čut....

Pozdravio bi jednu "kolegicu od pera", koja se odaziva na “tolerantna”J…koja mi je danas uljepšala poslijepodne:)) Hy smišna!

...i tako dok dan prelazi u noć, ja i dalje sanjam o susjedi, ono ...ako ne mojoj onda nekoj dvi tramvajske dalje...jer privatnost je privatnost!:)))



- 19:00 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (16)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (15)
Ožujak 2006 (14)
Veljača 2006 (23)
Siječanj 2006 (27)
Prosinac 2005 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Mail na koji mi možete pisati

Massage in the bottle