In Between Dreams

31.12.2005., subota

Zbogom 2005, 2006 here I come :)

Upravo živim dane "za sebe" - takavi dani valjda jednostavno dođu...i uglavnom je time-ing savršen...naime, napokon mogu na miru odmoriti dva dana i posvetiti se sebi (to napravim s vremena na vrijeme kad se preforsiram sa poslom, stresom, izlascima, ostalim obavezama i sl.)
Još dok sam studirao, nakon položenog ispita znao sam si priuštiti takvu satisfakciju..i otići si kupiti nešto što već duže vrijeme želim imati ili počastiti se večerom u dobrom restoranu ili jednostavno uzeti za sebe day off, izvaditi iz "arhive" neke CD-e koji me obilježavaju, a nisam duže vremena imao priliku uživati u toj glazbi..i sl.

Netko mudar je rekao da ko ne voli sebe, nije sposoban voljeti i druge...dok opet neki drugi tvrde da je to sebično...a ja tvrdim da kad se nekome dajem , dajem mu se 100%, ali kad dođe vrijeme da budem sam...grrr...leave me alone dude...couse I will bite you:))

Također sam se ovih dana prisjetio nekih ljudi ...koji su mi obilježili ovu godinu...pa sam odlučio kratko sumirati naše priče, jer smatram da to zaslužuju (vjerujem da ovaj dio posta neće pročitati velik broj onih koji ga posjete..a ipak možda se i varam:))..dakle :

1. Lara ....moja nesuđena..velika ljubav..radost...strast..nevjera...nakon svega, to ipak više nije moglo funkcionirati...jednostavno došao je naš kraj
2. "Best man" ... u travnju postali smo "braća"...za tog ću čovika ovik biti tu
3. "Snoop Noby nope" ...ako se ikom veselim iz godine u godinu, i tako već preko 16 godina, to je on...my best friend za kojeg ne postoje riječi koje bi ga opisale..on je pojava...on je fun factory..a iznad svega je čovik i pravi prijatelj..jedva čekam 2006 i naš trip na Maui:))
4. Natalie ... uz nju sam prvi puta nakon "duže veze" osjetio ljubav..ona sad je sretna s drugim...i ja sam sretan za nju:))slatka Natalie
5. Maja ... žemskinja koja je izjavila da je njen cilj u životu imati "puno novca"...loše se ljubila, ali ne mogu reći da nije bila slatka
6. Cura iz Novog Zg ... prolazna epizoda..kava, sex i ona jedna dobra "stvar"...jazz..al ne mogu se sjetiti izvođača:)
7. Marcel - "Old tiger" ... kakav lik:))odmah mi smiješak dodje na lice...best friend od mog best frienda..dakle on je lik kojeg bi verujem poželjela svaka cura...zgodan, pametan, samostalan, zna 4 jezika, živio u Brazilu, Kostarici, Španjolskoj, Australiji...a inače Njemac...dobar friend i veliki party animal!!!..iskusni "old tiger":))
8. Andreja ...jedan poljubac...al nije se probudila:))
9. Petra ...nešto malo više od poljupca..ali bila je premlada...i željela je samo moje tijelo
10. Tina ...meni vrlo posebna osoba...nikad je nisam upoznao, a dobila je posebno mjesto u mom srcu...iznimno inteligentna, pomalo intrigantna, predivan glas. ..Jedno razdoblje smo se full "navukli" jedno na drugo...ali nažalost ja više nisam želio tj. mogao zdržat samo takvu komunikaciju...pa je sve otišlo k vra...Žena ima svoj stav i uvjek ću je zbog toga poštivati, kao i ona nadam se mene zbog mog:))
11. *anja ...ona je jednostavno proletjela kroz moj život...povezali su nas velika strast i snažni osjećaji...s njom je bilo mmmmm...ali znao sam da ona je kao vjetar...
12. Ana-M... sjajan sex...fizička privlačnost...ma predobra je ona za mene:)))...šalim se..cura je sasvim ok...al generalno nismo stvroreni "jedno za drugoga"
13. Stari frend ... ide na studij režije u "Big apple"... želim mu svu sreću
14. Sonja ...s njom tek trebam vidit...al so far..simpa cura

- Otkriće u glazbi bio je Jack Johnson ...kliknite ga tu desno - OBAVEZNO
- Na poslu najteža godina, ali "najplodnija", plodove rada ubirat ću u nadolazećoj i ubuduće
- U ljubavi burna godina, al eto preživija san...i sad solo krećem u novu
- Opet san se vratija sportu
- Nakon par godina opet se dogodilo "ljeto za pamćenje"
- Počeo sam pisati blog ... jedna od gore navedenih osoba me "navukla" na to...hvala joj:))

Znam da je ovaj post predug...al ovo su samo "naj naj" stvari koje sam spomenuo, a koje su mi označile još danas aktualnu 2005...veselim se sljedećoj 2006 i imam feeling da će bit još burnija i zanimljivija...
... jednostavno veselim se čaroliji života (kako je neko od Vas tu vać komentirao)...ko zna kakva zanimljiva stvar nas već sutra u novoj čeka:))) B.








- 13:52 - Komentari (4) - Isprintaj - #

30.12.2005., petak

Raditi kompromis radi "okoline" ili biti sam

Biti sam

Kada skinem masku sa lica svog
Kad ostanemo sami
Sami ja i noć
I ničeg nema osim
Ovih sna i hladnih jastuka
I dok budem jutro čekao
Reći ću ti riječi sto ih nisam rekao

Sve što nisam znao da ti dam
Sada znam
Da bolje moglo je
Nisam znao koga imam, koga gubim ja

Kao da si tu
Sklapam oči, sanjam tebe
Kao da si tu
Prije nego jutro krene
Sanjat ću te ja

Kunem se u tvoje ime
riječi koje znam
Biti sam, biti sam

Želim svima Sretnu Novu 2006
B.

- 17:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

29.12.2005., četvrtak

Drugi ja

Odnese li nesretna ljubav sa sobom dio svakog od nas...pitam se jesam li ja isti onaj čovjek koji jednom je volio...dosta postova je posvećeno izgubljenim ljubavima, pa se eto pitam...
- 17:09 - Komentari (7) - Isprintaj - #

28.12.2005., srijeda

Posao, trčanje i poneki blog

Jel se to samo meni čini ili mi život promiče između rokova na poslu, ono malo "ispuhavanja" na traci i drženja sa vama - (čitaj "samim sobom", jer blog doživljavam prvenstveno kao komunikaciju-terapeutsku:))) - sa samim sobom, a naravno ako se nekom bar malo svidi šta naškrabam i kao komunikaciju sa cijenjenim "Vama"...iznimno me veseli kad procitam nečije mišljenje koje me potakne na razmišljanje ili jednostavno u meni probudi nekakav osjećaj...reakciju)

Ovo gore je definitivno predugi pasus:)!!!

Evo sad jedan kraći:)))....

...ono što me definitivno iz svakodnevice vadi VAN je poziv best frienda..koji je nažalost jako daleko...ali jedan njegov poziv zna promjeniti sve...npr. sa koncerta Coldplay-a ne tako davno...jer želio je da budem s njim tamo...ili obećanje da u svibnju nadolazeće nam 2006 gibamo na zapadnu obalu...L.A., San Diego (koljevku onog što ja volim slušati..), Vegas i Hawaii...mmmmm...(jedino neznam kako ćemo objasniti izostanak njegovoj djevojci:))...ili...sjesti u car i otići npr. u Ljubljanu s nekim posebnim ,frendom/icom..nije ni bitno...malo se maknuti..udahnuti svjež zrak...jer kako Dalaj Lama kaže : "Jednom godišnje idi gdje nisi bio nikad prije!".....


Ufff...pametan čovjek taj Lama...pazi ovo :

- Vjeruj u ljubav na prvi pogled!
- Voli duboko i strasno! To Te može povrijediti, ali je jedini način da živiš punim životom!
- Ne vjeruj nikome tko Te ne gleda u oči dok Te ljubi!
- Zapamti da je najbolji odnos onaj u kojem vaša ljubav jednoga za drugo prekoračuje vaše potrebe jednoga za drugim!

...puno nas bi i iz ovih par crtica moglo izvući poneki zalkjučkić...da ne imenujem:))

Da rezimiram..sinoć sam jako slabo spavao...susjedi se sex-ali jako glasno (cijelu noć!)...iz više razloga im nisam odzdravio ujutro...dok skidali smo nekolicinu snijega svako sa svog avta:)))..ufff...HOĆUUUU INTERNETTTTT:))))










- 17:08 - Komentari (0) - Isprintaj - #

27.12.2005., utorak

Teško je pustiti ljubav...ipak

...dok smo se rastajali...ona se okrene...

..zazvoni telefon...uff....bila je ipak mama...

...i prije sam slušao taj cd..ali...

...i ulica mi je ista...ipak...

...pričam sa "prijateljicom"..i omakne mi se .."ljubavi"...a ova me "gleda" u čudu, jesam sav....ipak uspio sam okrenuti na šalu...sa knedlom u grlu....

...kad zaspim...oblak na kojem smo se prvi put poljubili često mi bude postelja...

" Neznam ko je ona...znam samo da je volim "


...zlato nema vrijednost kad na pustom si otoku...ima li ljubav, kad ostaneš sam...


"I believe in memories they look so pretty when I sleep
And when I wake up you look so pretty sleeping next to me
But there is not enough time
And there is no song I could sing
And there is no combination of words I could say
But I will still tell you one thing
We’re better together"

Tad se od nikud pojavi Anja i udjeli mi apsolutno bez najave - poljubac!...onaj od kojeg noge se zatresu..a nisam baš mali...prodrma me i odleprša....ni riječ nisam stigao reći...pa sad joj eto kažem...HVALA:)!



- 21:15 - Komentari (7) - Isprintaj - #

26.12.2005., ponedjeljak

Kad nastane tišina...

Najgore je kad se ljudi ne razumiju...ili kad voliš neuzvraćeno..i pitam se, jeli to gubljenje vremena?...osobno sam uvijek probao..ustrajao..bilo je jače od mene čak i kad sam znao da neće potrajati..što je to u nama što nas tjera da u takvim situac. ustrajemo..pomalo mazohistički...valjda nerazum:))

Što je gore od tišine...ustvari obrneš tezu i pozitivno postaviš stvar..što je bolje od tišine...ok..snickers..dalje..da te nazove prijatelj/ica kojeg/ju nisi dugo čuo...od tišine je bolja lagana glazba...miris kave...neočekivana povišica plaće...domaćica (keksi)...strastven poljubac...nježan pogled:)...osjećaj usana na vratu...osjećaj usana na...okeejj...bageri...

Lete mi misli...isto kao i osjećaji..jeste kad ljubili više osoba odjednom..mislim u istom razdoblju...nije to dobro...nije ni fer..ali se događa...i onda..kao ja sad, uglanom sve rastjeram od sebe...i nastane tišina....



- 14:46 - Komentari (2) - Isprintaj - #

O moj b(l)ože

I tako probudim se ja...a vani kao zapadao snijeg..tako bar tvrdi tevelizija (ja ga baš i ne vidjeh sa prozorskog okna)...al ok...dobre sam volje pa odlučih slijepo vjerovati...
..u tom raspoloženju rastegnem se još kojih 10-ak puta na krevetu i krenem stavit vodu za "kavu koja život znači"....
Inače nisam ovisnik o kavi, iako sam u zadnje vrijeme primjetio da mi se ruke prestaju tresti nakon prve velike šalice strong "Turskog doručka"..al eto..bar ne dimim okolo kao ovi pušači...naprotiv..cijeli mi stan tako miriši da je osjećaj neopisiv...kao da sam ovisnik o tom mirisu:))

Sljedeća stvar...provjera mail-a (..kao, cijelu noć su mi obožavateljice diljem svijeta slale Zanimljive:)))..mailove i sad ću imat gdje ubit vrijeme do 12 h, a ako ponekoj odgovorim, mozda koji sat i duže)...

Pošto imam 2 compa..paralelno na laptopu namještam glazbu...danas ćemo nešto lagano..za dušu...Jack Johnson (pogledaj desno linkove:))...ma lik je zakon...ne druzim se ja s bilo kim:)

Uff...dolaze mi poruke za Božić...čestitaju ljudi koji me nisu čuli više od 7-8 mj., jer da jesu, znali bi da sam prekinuo sa djevojkom još davnoo i vjerovatno bi nam zasebno slali poruke:))..da ne objašnjavam poželim i ja njima sve naj...e da..i ono šta je najbolje je kad ti dodje poruka tipa "Sretan Božić" sa broja kojeg nemas memoriranog u phonebook-u..Šta sa takvom porukom??...problemi problemi..tj. ja urednoo uzvratim sa porukom i upitam, a kako si ti inače?:)))...ma šalim se...ustvari uzvratim istom mjerom i to je to...ili pošaljem toj osobi sms sa službenog mob-a:))), pa je zbunjoza totalna:))zločesti sam,znam

...fali mi more...(tipično božićnja izjava, ha?)..al ebeno mi fali...sreća da ispod kože ima još malo soli...

..idem ja raščlaniti sve one "hot" mailove...pa se vratim...danas sam prilično inspiriran, neznam šta mi je...valjda sav taj snijeg:)))








- 11:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

25.12.2005., nedjelja

Ah ta ljubav...

Jako sam zaljubljive prirode...i mislim da upravo zbog toga ne volim trenutno:)))...kakve li ironije....al sam si kupio brdo čokolade:))!!!!!..pa kompenziram...:)
- 18:12 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Rođenje

Evo na Božić rodio se i moj skromni blog:)))
- 10:24 - Komentari (0) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2010 (1)
Rujan 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (3)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (10)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (6)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (9)
Kolovoz 2006 (16)
Srpanj 2006 (3)
Lipanj 2006 (5)
Svibanj 2006 (4)
Travanj 2006 (15)
Ožujak 2006 (14)
Veljača 2006 (23)
Siječanj 2006 (27)
Prosinac 2005 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Mail na koji mi možete pisati

Massage in the bottle