< kolovoz, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Nisu hlače to zbog čega ti guzica izgleda debelo!!

O MENI

Ime: Ivan

Prezime: Nešković
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nadimak: prijatelji me zovz Nešo, Nele...kako kad...Neprijatelji me ne zovu.To je uredu.Ne zovem ni ja njih, pa tko duže izdrži...

Težina: 70 kg

Visina: 180 (cirka)

Živim u: Voćinu, ali sam skoro stalno u Slatini

Idem u:ma u pizdu materinu (2.a gimnazije)

Volim:glazbu, svirati na gitari, izlaziti subotom, ići na odbojku, gledati telku, biti na MSN-u, kolače, tjelesni, slobodu, ljeto i praznike, tamburice i još puno puno toga...

Ne volim: školu, Kemu, Katu, turbo folk(to nije glazba), kućne papuče, frajere koji se voze u Golfu 2. i odvrnu neku cajku do daske dok stoje na semaforu, i još puno toga...

Slušam: Aerosmith, AC/DC, ponekad Avril, Bon Jovi, Hammerfall, Metallica, Scorpions, Queen, Nightwish, Children of Bodom, Van Halen, Eric Clapton, Guns 'n' Roses, Iron Maiden, Judas Priest, Evanescence, Balaševića, Leteći Odred, Plavi Orkestar, Daleka Obala, Divlje Jagode, Opća Opasnost, Prljavce, Hladno Pivo...

Ne slušam: cajke, opere, klasiku...

Hobiji: odbojka, gitara, MSN...(bart_caramba@hotmail.com)

Ovo je slika dok sam još imao dugu kosu:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ="http://img395.imageshack.us/my.php?image=mQuickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Prijatelji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Aco: strašno pametan lik, zajebant, strašno smečira, zna pun kurac o glazbi ali i svemu drugome o čemu treba puno znati...

Budiša: zvrkast tip, voli se zezati, voli pomoći, uvijek tu za frendove, uskoro strašan tehničar, također pametan....

Dino: e sad pametan...aaaajd reći ću i za njega da je pametan da ne plače cry...Lik je spaljen, fizički jak, kad popije onda frflja...

Masni: totalno lud lik, zna se zezati, zna pomoći, zna smečirati, zna dati savjet, zna puno toga...

Sandra: najbolja frendica, super cura, voli,hoće,i zna pomoći...nemam riječi...

Ella: u bandu sa Sandrom, isto sve super i sve naj...

Veger: dobar dečko, hoće i zna pomoći, pametan, pesimističan...ccc

Mihaela: cura koja se prva požalila da nije na popisu prijatelja, pa eto, da se ovaj put ne žali...sve naj!...

Iva: cool frendica, pametna, iskusna u stvarima u kojima treba biti (ccc, odmah pomisli nešto nastrano...kao da bi ja reko tak šta)...Isto, zna se zezat..

Striber: e to je lik koji strašno rasutra matku, kemiju i fiziku...zato i sjedim s njim...Nema šta, super dečko, zbog njega ja imam 2..

Olivera: vrckasta, zvrkasta, šašava, otkačena...opet sve naj...

Ena: jako dobra frendica, neće izdat...neko vrijeme bilo nesuglasica, ali sad kaže da će sve to bit ok...ja se nadam :D...

Mislim da je to to...tko se nije našao na popisu a misli da bi trebao, neka viče...

Evo par slikica mene i društvanca:
Ovo su Aco, Vedran i Dino:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ovo smo Aco, Veger i ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Evo šta mi radimo poslije treninga!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

10 NAJ BISERA

1.) U Nizozemskoj, u prometnoj nesreci, poginulo je osam osoba, od toga troje teze.

2.) Francuska i Senegal: poslje gola Senegala komentator provaljuje: "MONA LISA SE SMIJE, LJUBITE SE TELETABISI!!!!???"

3.) Strah od suocavanja s istinom - Gary Lineker: "Ne postoji nista izmedju - ili si dobar, ili si los. Mi smo bili negdje izmedju."

4.) DJELOVANJE SVJETLA NA LJUDSKU PSIHU
Prof. (kemija): Djevojke, gasite ova svjetla, osjećam se ko pile u inkubatoru!

5.) Profesor učeniku koji ide prema obližnjem kafiću:"Gdje ćeš?"
Učenik:"U WC"
Profesor:"Ali ima i u školi WC"
Učenik:"Je,al nema papira"

6.) Prof: “Adriana, šta bi ti učinila da ti netko ukrade jaknu i ti to vidiš?”
Upad: “Slomila bih mu ruke da je ne može obuć!!!”

7.) Prof. ispituje kako se razmnožava puž barnjak:
Odg: “Pa on … sam sebe”

8.) Z.Mihajlovski(nog.komentator): Kakav udarac, pocjepao je zrak na vodik i kisik.

9.) Nepoznati komentator: Dok je lopta u zraku da vam priopćim spisak igrača oba timova.

10.) Profesor biologije: "Koje su prednosti
nepušača?"
Učenik: "Ko ne puši,umrijet će zdraviji.

BISERE ĆU POVREMENO MIJENJATI, DA IH VIDITE JOŠ!


nedjelja, 17.08.2008.

...koja luda noć!!!!...

...Jučerašnji koncert je bio jedan od najluđih provoda mog života...uključujući prošlogodišnje Hladno Pivo, jučerašnje Lole i Čiovo...No, hajmo otpočetka.Oko pol 7 smo bili u VT...otisli smo ja, Brkljac, Milenko i Stole u Kaufland, kupili vino i burek (nista bez bureka!).U vlaku smo inace sreli Kicija, Laleta, Dinu, a u gradu i Tončija...ali na njih ću se vratiti kasnije...I tako, otisli mi u neki parkić...pili to vino...vino nas laaagano uhvatilo, taman da ja i Brkljač odemo na trampolin skakati...i ubili smo se ko majke...Ja sam si hlače izdero, Brkljač vrat...ali dobro, što kažu, "sve je to za znanost"...I dalje, gledali smo Maju i Mašu kako su plesale...ja i Brkljač smo donijeli odluku da cemo im se ove godine pridruziti u plesu (LOOL roflparty)...I taman negdje kad je to završilo, počeo je i koncert CRVENE JABUKE!!!i trajao je bar 2 sata...Svirali su sve svoje vjekovječne hitove kao npr. Dirliju, Da nije ljubavi, Bježi kišo s prozora, i da dalje ne nabrajam, svi znamo Jabuku...Skakali smo ko luđaci svih 2 sata, svaku pjesmu pjevali...bili u prvom redu...plesali s nekim curama iz ZG...tražili bis...kako to već sve ide...I sad, na kraju koncerta idemo ja, Stole i Milenko u "Time" na žeste...kad iza nas idu neke cure i pjevaju neku pjesmu od Jabuke, i ja onak, prepoznam pjesmu, i hvala Bogu nastavim pjevati s njima...i cure onak "dečki kud vi idete...jel idete s nama"...mislim, dalje pretpostavljate šta je bilo...Ja sam bio s jednom curom...imala je 19 god...i sad ce upisati drugu god. biologije i kemije.Nisam vjerovao da ima 19 god. i jos manje da ide na bio.i kem. ali onda sam pogledao osobnu, i pitao je par pitanja o biologiji, pa me uvjerila.Eh...bila su to jako lijepa 4-5 sati mog zivota (yesLOL)...E, a sad ide najbolji dio.Ulazim ja u vlak, kad ono unutra Tonči, Kici, Dino i ostali...E, ništa tu ne bi bilo čudno da se nije dogodilo sljedeće!Pogledam ja u Milana(Tončija), a njemu usna ko Renati Sopek...malo natekla...Pitam ja njega "šta je bilo".Kaže on meni "idi pitaj Kicija"...rofl...ja onak odem do Kicija, a kad ono njemu hematomčina na čelu veličine većeg oraha!!!Pitam ja njega "bokte šta ti bilo"!Kaže on "potukli se ja i Milan, onak iz zafrkancije...pa me mazno flašom, a ja sam njega šakama".I ajd...bilo mi čudno, malo sam im se smijao....tj. svi mi...I sad, ulazim ja u kupe, a kad tamo sjedi Simo sa šljivetinom pod okom koje je bilo onak...napola zatvoreno...Pitam ja njega "Simo koji je tebi kurac bio?".Kaže Simo, "ma pusti, dobio sam batina od interventne policije".Pitam ga ja šta je radio, a on će "znaš onaj kip Tuđmana?...e pa, ja se popeo na njega, i vičem OVO JE SRBIJA a ono interventna pored mene...njih 6....jebem im mater al su im dugački pendreci..."roflzuboyesheadbang...Nema šta, ovo je bila jedna od jebeno najluđih noći u mom životu.....ali bit će ih i još...evo sad...malo slikica s koncerta.Uslikali su nas oni novinari s pozornice, jer smo bili jebeno najluđi na cijelom koncertu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!



| komentari (3) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.