< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (7)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

Nisu hlače to zbog čega ti guzica izgleda debelo!!

O MENI

Ime: Ivan

Prezime: Nešković
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nadimak: prijatelji me zovz Nešo, Nele...kako kad...Neprijatelji me ne zovu.To je uredu.Ne zovem ni ja njih, pa tko duže izdrži...

Težina: 70 kg

Visina: 180 (cirka)

Živim u: Voćinu, ali sam skoro stalno u Slatini

Idem u:ma u pizdu materinu (2.a gimnazije)

Volim:glazbu, svirati na gitari, izlaziti subotom, ići na odbojku, gledati telku, biti na MSN-u, kolače, tjelesni, slobodu, ljeto i praznike, tamburice i još puno puno toga...

Ne volim: školu, Kemu, Katu, turbo folk(to nije glazba), kućne papuče, frajere koji se voze u Golfu 2. i odvrnu neku cajku do daske dok stoje na semaforu, i još puno toga...

Slušam: Aerosmith, AC/DC, ponekad Avril, Bon Jovi, Hammerfall, Metallica, Scorpions, Queen, Nightwish, Children of Bodom, Van Halen, Eric Clapton, Guns 'n' Roses, Iron Maiden, Judas Priest, Evanescence, Balaševića, Leteći Odred, Plavi Orkestar, Daleka Obala, Divlje Jagode, Opća Opasnost, Prljavce, Hladno Pivo...

Ne slušam: cajke, opere, klasiku...

Hobiji: odbojka, gitara, MSN...(bart_caramba@hotmail.com)

Ovo je slika dok sam još imao dugu kosu:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ="http://img395.imageshack.us/my.php?image=mQuickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

Prijatelji

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Aco: strašno pametan lik, zajebant, strašno smečira, zna pun kurac o glazbi ali i svemu drugome o čemu treba puno znati...

Budiša: zvrkast tip, voli se zezati, voli pomoći, uvijek tu za frendove, uskoro strašan tehničar, također pametan....

Dino: e sad pametan...aaaajd reći ću i za njega da je pametan da ne plače cry...Lik je spaljen, fizički jak, kad popije onda frflja...

Masni: totalno lud lik, zna se zezati, zna pomoći, zna smečirati, zna dati savjet, zna puno toga...

Sandra: najbolja frendica, super cura, voli,hoće,i zna pomoći...nemam riječi...

Ella: u bandu sa Sandrom, isto sve super i sve naj...

Veger: dobar dečko, hoće i zna pomoći, pametan, pesimističan...ccc

Mihaela: cura koja se prva požalila da nije na popisu prijatelja, pa eto, da se ovaj put ne žali...sve naj!...

Iva: cool frendica, pametna, iskusna u stvarima u kojima treba biti (ccc, odmah pomisli nešto nastrano...kao da bi ja reko tak šta)...Isto, zna se zezat..

Striber: e to je lik koji strašno rasutra matku, kemiju i fiziku...zato i sjedim s njim...Nema šta, super dečko, zbog njega ja imam 2..

Olivera: vrckasta, zvrkasta, šašava, otkačena...opet sve naj...

Ena: jako dobra frendica, neće izdat...neko vrijeme bilo nesuglasica, ali sad kaže da će sve to bit ok...ja se nadam :D...

Mislim da je to to...tko se nije našao na popisu a misli da bi trebao, neka viče...

Evo par slikica mene i društvanca:
Ovo su Aco, Vedran i Dino:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ovo smo Aco, Veger i ja:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Evo šta mi radimo poslije treninga!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

10 NAJ BISERA

1.) U Nizozemskoj, u prometnoj nesreci, poginulo je osam osoba, od toga troje teze.

2.) Francuska i Senegal: poslje gola Senegala komentator provaljuje: "MONA LISA SE SMIJE, LJUBITE SE TELETABISI!!!!???"

3.) Strah od suocavanja s istinom - Gary Lineker: "Ne postoji nista izmedju - ili si dobar, ili si los. Mi smo bili negdje izmedju."

4.) DJELOVANJE SVJETLA NA LJUDSKU PSIHU
Prof. (kemija): Djevojke, gasite ova svjetla, osjećam se ko pile u inkubatoru!

5.) Profesor učeniku koji ide prema obližnjem kafiću:"Gdje ćeš?"
Učenik:"U WC"
Profesor:"Ali ima i u školi WC"
Učenik:"Je,al nema papira"

6.) Prof: “Adriana, šta bi ti učinila da ti netko ukrade jaknu i ti to vidiš?”
Upad: “Slomila bih mu ruke da je ne može obuć!!!”

7.) Prof. ispituje kako se razmnožava puž barnjak:
Odg: “Pa on … sam sebe”

8.) Z.Mihajlovski(nog.komentator): Kakav udarac, pocjepao je zrak na vodik i kisik.

9.) Nepoznati komentator: Dok je lopta u zraku da vam priopćim spisak igrača oba timova.

10.) Profesor biologije: "Koje su prednosti
nepušača?"
Učenik: "Ko ne puši,umrijet će zdraviji.

BISERE ĆU POVREMENO MIJENJATI, DA IH VIDITE JOŠ!


četvrtak, 31.07.2008.

...svašta nešto...

...Et', u zadnje se vrijeme događa svašta nešto, ništa pametno uglavnom.Pa mislim, ljeto je, pamet je sada negdje daaaaleko...Danas mi je stari slavio rođendan...46.Kaže da nisi star dok ti broj godina ne obiđe broj cipela...Ja mislim da se više ne može pravdati time...I tak...post pišem jer je vrijeme za novi...ali nekog elana za pisanje baš i nemam...Što se tiče čitanja preko ljeta...mogu reći samo jednu stvar!BUAHAHAHHAA....Veger je pročitao Anu Karenjinu...i na to mogu reći samo jedno...BUAAHAHAHA...čovječe, prije sam čitao samo titlove na filmovima...danas ni to...A šta'š...I tak, ako ništa drugo, mogu se pohvaliti da sam pogledao puuuno bolesnih filmova ovo ljeto..I da ih i namjeravam nastaviti gledati...Et', čuo sam da je za Rokovo u Virovitici Crvena Jabuka, Urban, i Let 3...za vašu informaciju idem na sve...Tko hoće sa mnom...neka mi se javi, pa ćemo se dogovoriti...OK, budući da više nemam "pametnih" stvari za pisati...odoh...

Sretnu se Mujo i Dr. Dabić,
i pita Mujo Dr.Dabića:
"Tko si ti?"
Kaže Dr.Dabić:
"Ja sam Radovan iz Beograda!A tko si ti?"
Kaže Mujo: "Ma nemoguće!Ja sam Mujo iz Srebrenice"
Kaže Dr.Dabić: "MA NEMOGUĆE!"



| komentari (2) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.