Trotačka

  veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Neaktuelne bajke o političnom svijetu.

Linkovi
zenit blog

moy prostor

16.02.2009., ponedjeljak

YA


Onog dana kad su vojnici došli s mora Nikol i ja ležali smo u krevetu. Na brzinu je obukla moj ribarski kombinezon. S kačketom na glavi izgledala je kao zgodan mladić. Nadraženi vojnici je nisu dirali. Ya dobih Camel. Rat nije gotov, pomislih.

Cijelu sljedeću godinu nismo mogli trgovati, nismo plovili, voz je bio samo za militiarce, telegraf nije radio a radio je bio bez programa. Bili smo slobodni ali siromašni. Morao sam početi pisati o svemu ovom , o Bretanji.

Mnogo godina poslije napravili su film po mojim spisima. Smiješmo! Svijet u kojem živimo je Smješan.

Ljudi prave mnogo filmova. Jedan moj prijatelj režrao je triler o turistima u Poljskoj, izgubljenim u militantnoj birokraciji, sigurnim u to da će neko shvatiti da da su glavni junaci potpuno nevini. Jedan drugi prijatelj jednom napravi film o čovjeku koji hoda po gradu i svima govori da je Henrik Ibzben govno. I tako cijeli film. Prijatelji su uvijek na putu. I zato, više nam ne treba kocentracija? Pjani i slobodni.

CUT! VIDEOSEX.

Ako si za tekst koji se usuđuje i angažira, onda čitaj dalje! Moguće se je i obogatit čitajuci JEZIK SVIJETA! Ako pjesnik kaže da ja imam sto glasova i stostruku svjest i da pjevam sto pjesama iz stotinu mi grla, da grmim i kličem, da me zarobljena boginja slobode još nije raspela, da me zatajene tužne vijesti nijesu strle još i da nikad ne će... e onda možda i nismo jedan narod, nego stotinu. Svi za jednog, jedan za sve, lafo odvajkada brale!

Ali pustite me da, u međuvremenu, radim nešto bezvremeno. Mi svi skupa moramo učiniti nešto važno, nešto POLITIČNO ! Moramo se sjuriti u salone i govoriti s Gospođama i Gđicama! Govoriti o knjigama što smo ih sinoć čitali u samoći. Knjige o slobodi i vinu, olakšanjima i misterijama. Banjalučanin, očerupani vrabac, hrvat , reinkarnirani srbin, tja, bosanac u sjevernom ledenom fjordu obučen u žuti mantil s violinom u bagaži. Scena u drami. Volapük- jedan govor jedan svijet! Swing!

- 20:18 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.