Trotačka

  veljača, 2009  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Veljača 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga
Neaktuelne bajke o političnom svijetu.

Linkovi
zenit blog

moy prostor

16.02.2009., ponedjeljak

S naglaskom na neaktuelnost





Let it roll, have a cigaru! Nacizam je nenadjebiva furka. Politika nemogućih rješenja mora se usavršiti, sužnji moraju još više raditi. Nema nam druge nego negodovati s dna bezdana. Raspoloženje zavisi od gubitnika, vlasnikaa Srcaa usamljenih, Venerinih ljubimaca, prosjaka, dezertera. Stari Most me je izgubio zauvjek. Samo na mjesečini u ponoć, kano sjena ću se privući i kano Morna ću svečano podsjetiti da je A.G. Matoš još živ. Toliko sam sretan ali ne mogu zaplesat, ispalo mi oko - ištjero ga brat, pa nemam noću mira, pa eto ležim bez tankog duplira, bez srodne suze i bez spomenika. U šarmantoj pozi ki moderni poganac, unajmio me stranac, da vam metne lanac. Taj demagog mňrski, urlajući kao vuk ja sam naše malaksale časti zvuk. Koja je tvoja talasna tužina? Ko babe kukaju, ko tikve plutaju i novac gutaju, te karizme gladne, sulumćari škoori, mlakonje, mekušci, bezočni panduri, tuđem slugi sluge, tuđe prirepine, meštari moje - tvoje domovine. Put Pakla!

Izgledamo mi malo čudno i hipnotizirano sele, bezveze nam kroje. Trippiram dane i pozivam na bezvlašće: UPOMOĆ! Here we are and here we gooooo. Ya sam vasionac nostalgičar i sav sam ponosan, opit. Čiste bezsvjesti zastupam koncept Velike Bajne. Sad smo skupljeni širom svijeta, ali uskoro i u vašem komšiluku počinje Olimpijada. Mi smo sportska zajebancija, sikiriki ! No Frka! Sad smo glavni grad Svega, ukidam odmore, makar u Europi, majci diktature i progresa. Večeras, voljeću ko lud. Čarobnih je minus pet celzijevih stupnjeva u mraku današnjice. Navođenii Zeppelinu whish you were here! Uvijek sam bio pametno dijete. Ta mant'e sreću!

Briga me frajeri za vaše reklame!
Pljunuo sam ideje, ovuda su prolazili i drugi prije vas!
Pljunuo sam grad bez ljubavi, magazine, propagandu, zastavice, novine, duplerice preko cijele stranice! Sumrak ideja! Stigo je ćumur!!!

- 13:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.