< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (20)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off By:me®i

Opis bloga

za moju dušu...
funny icon
waiting
Pijanac
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
me
Photobucket

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

OOOOla...

ovako... ovdje malo o glazbi...
volim slušat rock...punk...laganice...
ma zapravo sve šta je dobro...
trenutno mi je najdraža grupacrvena jabukarolleyesrolleyes!!!
zato jer se u zadnje vrijeme osjećan nekako čudno pa mi njihove pjesme baš pašu...thumbupsmokinnaughty
...


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Kad si sretan lupi dlanom ti o dlan
Kad si sretan lupi dlanom ti o dlan
Kad si sretan i kad želiš s drugim dijelit’ sreću svu
Kad si sretan lupi dlanom ti o dlan

Kad si sretan prstima pucketaj ti
Kad si sretan prstima pucketaj ti
Kad si sretan i kad želiš s drugim dijelit’ sreću svu
Kad si sretan prstima pucketaj ti

Kad si sretan koljena potapšaj ti
Kad si sretan koljena potapšaj ti
Kad si sretan i kad želiš s drugim dijelit’ sreću svu
Kad si sretan koljena potapšaj ti

Kad si sretan lupi nogama o pod
Kad si sretan lupi nogama o pod
Kad si sretan i kad želiš s drugim dijelit’ sreću svu
Kad si sretan lupi nogama o pod

Kad si sretan vikni glasno ti hura
Kad si sretan vikni glasno ti hura
Kad si sretan i kad želiš s drugim dijelit’ sreću svu
Kad si sretan vikni glasno ti hura


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


CRVENA JABUKA- Neke pjesme

Ti ZnAš

SANJAM, SANJAM OSMJEH TVOJ
VEĆ DUGO JA
ŽELJA NA KRILIMA ZLATNOG GOLUBA NOŠENA
JUTRA, JUTRA VLAŽNIH ULICA
VODE ME, DO TEBE, DO TVOJIH ZJENICA
I DALJE I DALJE
BOŽE, KAKO «TEŠKA» GODINA
Ti znaš ko je luđak na kiši
Ispod tvoga prozora
Ti znaš ko je kad telefon zvoni
I ko na tvoje molim vezu prekida
Ti znaš čija si velika bol
I tko zbog tebe pravi gluposti
Drugi će tvoju ruku da čuva
I drugi će tebe voljeti,
al kao ja NIKO NIKADA
ČEKAM, ČEKAM A RASKRŠĆA MOJ SU DOM
JA I TI SMO VEZANI ZAUVIJEK ISTIM SNOM
PUTEVI NA KOJIMA NEMA STANICA
VUKU ME DO TEBE DO TVOJIH ZJENICA
I DALJE I DALJE
BOŽE, KAKO «TEŠKA» GODINA
Ti znaš ko je luđak na kiši
Ispod tvoga prozora
Ti znaš ko je kad telefon zvoni
I ko na tvoje molim vezu prekida
Ti znaš čija si velika bol
I tko zbog tebe pravi gluposti
Drugi će tvoju ruku da čuva
I drugi će tebe voljeti,
al kao ja NIKO NIKADA

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

TaMo GdJe LJuBaV PoČiNJe


Sjeti li te dah ljeta
i pjesme uz gitaru
kad se djeca ljube
i mirise na travu
jos smo broj ovog kraja
guzva nam je poznata
beskrajna zezanja
i partije pokera
sve sam igre odigrao
od kada si otisla
vrh i dno dotakao
na milion nacina
pamtim smijeh, tvoje suze
svaka rijec zakletva
niko ne zna kako pece
i ledi dok ne proba
ZAPJEVAJ NAŠU PJESMU
MENI I TEBI RIJEČI POZNATE
ČEKAM TE NA STAROM MJESTU
TAMO GDJE LJUBAV POČINJE
Sjeti li te miris zime
ocajan bez snijega januar
kad se magle sive spuste
i svaki dan je umoran
sarajevsko kisno jutro
jos mi broji korake
kad rijetke ptice i cistace
ulice zagrle
sve sam ceste prosao
od kada si otisla
malo sunca sacuvao
na dnu starog kofera
pamtim smijeh, tvoje suze
svaka rijec zakletva
niko ne zna kako pece
i ledi dok ne proba


Ostani

Ostani, ostani još ove noći,
Lakše će mi san na oči
Budi drug mi ti, hajde ostani.
Ostani, vidi kiša na polju šapće,
Još sat dva i ona stat će,
Budi dobra ti, hajde ostani.
Pobjeći sad od svega želim,
Da ovaj tren sa tobom dijelim,
Svi su zaspali, hajde ostani.
Ostani vidi oči ti sjaje u mraku
I tvoje kose miris u zraku
Budi moja ti, hajde ostani.



Bjezi kiso s prozora

Pada kisa napolju,
kaplje mi po prozoru
a ja sama kod kuce,
sjedim, placem i tugujem
ne znam sta cu od sebe
Bjezi kiso s prozora,
bjezi kiso s prozora,
bjezi kiso s prozora,
da te nije sad bih ja
svoga dragog ljubila
Kisa joj govorila,
kisa joj govorila,
sjedi curo kod kuce
jer on nije za tebe
on je sada kod druge
Ti si kiso lazljiva,
ti si kiso lazljiva
mene dragi ne vara,
ja sam njemu najdraza,
bjezi kiso s prozora


Stizu me sjecanja

Ne gori vise svjetlo tamo
gdje sam te davno cekao
od svega tinja tuga samo
sve sam ti rekao
I ne pitaj me kako mi je
kad vidis dobro kako je
svakome jednom lose krene
meni ne prestaje
Stizu me sjecanja
na sva davna proljeca
i na nase poljubce
tamo, pokraj Miljacke
Stizu me godine
kada covjek zastane
i kad proslost pogleda
nekim drugim ocima
Kad slomis granu tuzne vrbe
u zemlju kad je posadis
izraste neko novo drvo
staro zaboravis
Al' moja prica i nije moja
nista ja nisam birao
i moj je korjen gorio tamo
a ja sam svirao



Bacila je sve niz rijeku

Stajala je usred baste
ko najljepsi cvijet
Kao da je dio maste
i muzike te
Slusala je pjesmu moju,
posljednju sto pjevam njoj
Sad joj kazem, zbogom draga,
a bila je zivot moj.
Prosla je kroz moje snove
i bila je tren
Cijelim tijelom bila moja,
ja bio sam njen
Nosila je nasu ljubav,
nasu srecu, prvi cvijet
Bacila je sve niz rijeku
i posla u drugi svijet.
Al' nocas ako slusa,
nek cuje bol
U pjesmi koju pjevam njoj,
samo njoj
Zauvijek neka nosi
na srcu znak
Zivot je jedan ona bacila



Crvena jabuka

Rekao sam da odlazim
tu daljinu slutis li
i samoce pustinju
sto zove me
Hladni sivi gradovi
i bez kraja drumovi
vozovi u cekanju
neka sagore
Dala mi jabuku
crvenu jabuku
prije rastanka
Dala mi jabuku
crvenu jabuku
a ime slagala
Rekao sam radosti
ne daj da se ugasi
vatra tvojih ociju
u meni ostaje
U mirisnoj postelji
moju pjesmu zagrli
u njoj pise istina
za nas cuva je


Da znas da me bolis

Ispisacu po nebu rijeci za tebe
vjekova mir vracas mi ti
smirujes vode nabujale
moj sapat i krik ces pomiriti
pijem ti dah kao lijek svaku noc
Ref.
Prije no sto usnim ja
i taj tren i zauvijek samo ti
ti si mi u mislima
i kad nisi tu, kraj mene
Da znas da me bolis
i nocas ja cu da te
cuvam dok spavas
i ljubim tamo gdje
najvise volis dok sanjas
Hodao sam ja bos po ostrici
kavez samoce zivot mi gradio
i stalno cekas lopova da karte otvori
hiljadu puta dosad me uvalio
Ljubim ti oci ko u bunilu
svaku noc tu boju usnim ja
ti si izvjesnost u ovom ludilu
i jedino sunce sto mi sja


Kao da sanjam

Voljeni rekla je njeznost potekla je
po licu malom pjegavom
nisam uzvratio ali sam shvatio
da vjecno ostacu s njom
Uz casu ludila ona je nudila
mrvicu bistrih pogleda
poslije svih padova bagre i gadova
ona je prva pobjeda
Ref.
Gori glad u ocima
lagano me uzima da me nikad ne vrati
nikom nisam rekao
ja sam na nju cekao da mi dane pozlati
Gdje se sakrivala i kud je plivala
do ove noci plamene
gospod je skrojio, biser obojio
samo za nebo i za mene
U mraku kosulja ko bijela pahulja
i meka ruka nudjena
nisam uzvratio ali sam shvatio
ona je meni sudjena


Nema vise vremena

Djevojcice, djevojke, zene,
nocas pjevam za vas zaljubljene
znate i vi refren stari,
sto su smislili mornari,
dok su sirom svijeta cure ganjali
daj, daj mi to
sto si godinama cuvala,
za svog nekog frajera,
koji nije mogao da saceka
ja sam vec odavno sve dugove izmirio
sve cehove poplacao i gubiti naucio
za koga si volim te karminom napisala
i reci cemu haljina
kad paklena je vrucina
kasno je za kajanja
Ref. 2x
Nema, nema, nema vise vremena
citav svijet pijan je,
hajde samo ljubi me
U julu si na moru,
a gdje si u decembru
kada snijeg sve prekrije
i kad mi treba topline
sad sam se vratio,
sve sam luke prosao
i znam, pocet cemo stariti
kad prestanemo ljubiti
kasno je za kajanja


To mi radi

Volim te, djevojcice
dok se nebo zatvara
neka vriste nase ulice
neka krene zabava
Bolja buducnost nije htjela
nas da saceka
pridji blize da vidim tajnu
koju cuvas u ocima
Ref.
To mi radi, to mi radi
jer ti mozes
da mi radis sve
to mi radi, to mi radi
jer ja zaljubio sam se
Iza ugla cujem muziku
generacija je cugala
a ja sam nocas slican urliku
moje je ime teska panika
Kad me palis, onda idi
lomi do kraja
pridji blize da vidim tajnu
koju cuvas u ocima



e kako ja volin pisat o glupostima, a ne radim ih sve sama morate malo bolje upoznati i druge osobe koje također sudjeluju... to su vam moje frendice... zgorene do kraja...

**MARTINA
Šverca ona s ******* slinu
I svaki tren dira njegovu minu
A kad njega nema
On joj je glavna tema.

**ANDREA
Prava dobra curica
U duši mala "purica"
Muške vreba iza leđa
I sluša one poput Kedža.

**TINA
S Damiron se ona svud skiće
I vjerujte da ne voli K**** miće
U rabac ona s njin gre
I sve na njemu obajde.

**IVA
Cura prava
ne bi vam ona pogazila ni mrava
" ne uopće"
na bičikleti se peje cile dane
Od jutra do kad svane...

**SVITLO
Iz Brljafi je ona pošla
I u Pulu u školu je došla
Šminka ona ko luda
I sve muške ćepiva za mud*

**KLAUDIA
di god bili
reć će vam to svit cili
da kad se ona u veturi s Arminon najde
Ne ostane nič ča mu ne obajde

**NICOL
šminkerica je ona vela
I svega dobrega bi jela
Ona voli rozu boju
Pa takvu ima i majicu svoju...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Malo romantike...

Odavno je prošlo pola noći,
a ja ne spavam,
čekam
kad će konačno jutro doći...
Ovo jutro donijet će mi spas,
ovog jutra čut ću tvoj glas...
Ne mogu ti opisati koliko mi je to potrebno,
koliko mi je da te čujem važno...

Moraš čuti koliko te moje srce voli,
koliko za tvoju ljubav moli...
Da uz tebe sam moraš znati,
da te čekam ne smiješ zaboraviti...
Ljubavi živim za jutro ovo
i samo čekam da mi kažeš da nije gotovo


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

imam jednu pjesmu o "pevecu" ali ona ima preneseno značenje;)

Jeftina roba to je
tu brige ne postoje
Kupujmo s osmjehom
I svršavamo sa smjehom
istina je prava
i to nije java
da pevec je zakon
u njega možeš sa mukom lakom
samo otvoriš vrata
i imaš na raspolaganju
dva super kata
pevecove boje
one su i moje
zelena i žuta
i nikad nisam ljuta
kad kupim u pevecu dobru robu
zadovoljim novu modu
tad sa smješkom na licu van krenem
i za još jednom super ponudom venem
al tješim se time
da će sve izlječit vrime
i da ću u peveca opet ove zime!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at PhotobucketPhoto Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

četvrtak, 25.10.2007.

Ki ovo prevede mu platin pijaču!!!!!!!

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched witch-bitches, wish to watch three swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?
By Armin of course....!!! smokinsmokin

|Reci nešto pametno… 0| …printa ako hoćešj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.