La vita con magia (e con calcio)!!

26.06.2006., ponedjeljak


26.06.2006.
Opet sam se odlučila malo javit. Do kraja SP-a neću pisat Fan fiction. Iskreno, neda mi se baš. Ali poslje ću sigurno nastavit. Treba mi malo inspiracije.

Kak je počeo SP ja gledam sve utakmice. Prvi je krug sad prošao i počela je osmina finala. Prva na tom programu je bila utakmica Njemačka - Švedska. Iz te utakmice kao pobjednici su izašli van Njemci. Švedsku su pobijedili sa obećavajućih 2:0. Oba gola za njih je dao Podolski koji je trenutno na listi boljih strijelaca ovog SP-a. Oba gola su bila na početku prvog poluvremena, u 4. i 12. minuti. Ja sam i izabrala najzgodnijeg igrača te utakmice (imala sam vremena u 90 minuta). Izabrala sam Niclasa Alexanderssona. On je Šveđanin. Nije ništa posebno zgodan, ali je svakako ljepši od svih svojih suigrača i Njemaca. Procijenite sami...

Slatkica... plavi mali!

Prekjučer je osim utakmice Njemačka - Švedska na programu bila i utakmica Argentina - Mexico. Favoriti za pobjedu su bili Argentinci, ali im pobjediti nije pošlo za rukom skroz do produžetaka utakmice. Prvi gol su zabili Meksikanci u 6. minuti briljantnim pogotkom Maqueza da bi četri minute nakon toga Crespo doveo Argentinu do izjednačenja 1:1. Preostalih osamdeset minuta do kraja bilo je dosta prilika za golove, ali ni jedna nije realizirana. Nakon 90. minute i sudčeve nadoknade igrači su morali igrati u produžetcima. Tek tada je Maxi Rodriguez uspio zabiti gol za Argentinu i oslobodio sve igrače muke od pucanja penala. Gol je bio u 98. minuti. U toj utakmici je bilo dosta zgodnih igrača, ali po meni onaj najljepši je ipak Oswaldo Sanchez, golman Meksičke reprezentacije...

Tamnoput je... Baš slatko!

Jučer je jedna od utakmica bila Engleska - Ekvador. Bilo je toliko prilika za obadvije reprezentacije, ali je utakmica završila tek s malom razlikom od 1:0. Po meni je pobjedu više zaslužio Ekvador nego Engleska, ali Engleska je ipak izvukla pobjedu. Na tribinama su dominirali Engleski navijači, što nije ni čudno jer bi Ekvadorski navijači trebali proći pola svijeta da dođu do Njemačke. Prvu priliku za gol je imao Ekvadorski igrač Carlos Tenorio. Imao je i previše vremena za pogodak s deset metara, ali on je pogodio samo prečku. Zbog toga mu je sad sigurno žao. A jedini Engleski gol je dao David Beckham, u 60. minuti iz slobodnog udarca. Za najzgodnijeg igrača utakmice sam odabrala baš Beckhama. Nije da je on nešto posebno, ali je puno puta ljepši od svojih suigrača i igrača Ekvadora. Što jest jest, on je malo glup, žena mu je kuja, ali ipak zna igrat nogomet što je na SP-u najbitnije...

Ne znam kaj da kažem!

Jučer navečer nakon utakmice Engleska - Ekvador na redu je bila utakmica Nizozemska - Portugal. Ja sam naravno navijala za Portugal koji mi je favorit na cijelom ovom SP-u. Portugal je pobjedio Nizozemsku s minimalnom razlikom od 1:0 i to zahvaljujući Manichovom golu u 23. minuti uz asistenciju Paulete. No to je bio tek početak utakmice, pa još nije bilo vrijeme za slavlje. No nakon 90. minute i sudčeve nadoknade od iznenađujućih sedam minuta osim Portugalaca slavila sam i ja. Tokom utakmice crvenih i žutih kartona je bilo ko u priči. Costhina i Deco su dobili crvene od igrača Portugala, a od Nizozemskih igrača crvene kartone su dobili Boulahrouz i Van Bronckhorst. Svi igrači su ih dobili nakon svog drugog žutog kartona i to onog kojeg su imali još iz prošle utakmice. Najzgodniji igrač utakmice je dakako Cristiano Ronaldo iz Portugala, kao i uvijek...

Najzgodniji od najzgodnijih...

Nadam se da vam se post svidio. I ko još nije riješio ovaj test nek ga riješi. Ovo je link. Pa svratite...
Pozdrav

- 11:41 - Komentari (45) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>