La vita con magia (e con calcio)!!

16.04.2006., nedjelja


16.04.2006
Ovaj dnevnik nažalost nisam počela pisat početkom godine jer sam ga tek nedavno dobila. Prvo sam si mislila da bi bilo malo glupo počet pisat dnevnik sredinom travnja, ali evo me. Ili da budem preciznija, danas je 16. travnja, Uskrs. Pa, sretan vam Uskrs svima!

E, pa da počnem. Danas se moja sestra Tara sjetila da je preko ovih praznika rebala otići u muzej. Da, tako je. Ne znam da li danas muzeji uopće rade. Ona tvrdi da rade. Treba otići pogledati Muzej čarobnjačke umjetnosti i književnosti. Za Povijest magije. Ne mogu vjerovat.

Ali baš mene briga što će ona morati ići u muzej, stvar je u tome da je amma rekla da Lara i ja isto moram o ići u muzej s njom. To je zvučalo ovako: Zara, Lara, što želite ostati neobrazovane do kraja života? Mi smo ju onda pitale da li je ona ikada bila u tom muzeju. Ona je rekla obako: U moje doba je sve bilo drugačije, onda se to nije trebalo i... I tako dalje. Znači ona nije nikada bila, a mi moramo ići. To smo joj pokušale objasnit, ali ona nas nije htijela slušati. A onda se Sara dobrovoljno javila da ide. Super, sad i mlađu sestru trebamo čuvati. Kad nam je mama počela pričati o tome kak ju moramo paziti i sve to Lara i ja smo samo kolutale očima, ali to nam na žalost nije pomoglo. Znala sam da smo Lara i ja osuđene na propast s Tarom i Sarom, pa smo onda pozvale Vedrana da ide s nama. Njemu se nije dalo, za što ga by the way ne krivim, ali na kraju smo ga uspijele nagovoriti da ide.

I tako smo se nas pet uputili prema tom muzeju. Kad smo došli tamo bilo je tako dosadno. Bilo je strašno vruće. Morali smo gledati neke glupe zapise i crteže čarobnjaka praljudi. Molim vas, na šta to liči današnje obrazovanje. Samo jedan dio muzeja je bio OK. To je bio dio muzeja u kojem su bili zapisi i crteži o početcima metloboja i njegovom razvoju. Na tom je odjelu ujedino bilo i najviše ljudi. Tara je u muzeju srela Lindsay, pa su onda njih dvije zaključile da je dosta razgledavanja muzeja i da je vrijeme da odu na pivoslac. Otišle su u jedan kafić do muzeja. Lara i aj smo odmah znale da je to najlakši način da ih se svih riejšimo. Saru smo nekako uvalili Tari i Lindsay, a Lara, Vedarn i ja smo otišli dalje. Išli smo u čarobnjački lunopark.

Čarobnjački lunopark je puno drugačiji od bezjačkih. Ima puno više stavri za raditi. Tamo smo još sreli Amy i Mayu. Super! Kak su si Lara i Maya best frendice, a i ja i Amy, onda se svi puno družimo, a Vedran hoda s Amy. I tak nas je opet bilo pet ko napočetku, samo kaj sam se riješila dvije sestre. Još smo malo bili u lunoparku, a onda smo svi otišli kod Amy doma....

- 12:38 - Komentari (120) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>