utorak, 13.02.2007.

nema naslova

ej ljudićiwaveevo novi post neznam kaj bi pisala sutra je valentinovononononomislim to je tako trul dan mislim svi su kao zaljubleni možeš mislit,jedino čemu se veselim je što će mi nixa kupiti čokoladuthumbupsmijeh.trebala bi učiti zemljopis jer sutra pišemoludheadbang a ja nemam blage ali nema veze ili ću učit do kasno u noć ili ću se dinut oko pola 5 pa učit nekih 2 sata(vjerovatno ovo drugo) mislim moram dobiti barem 4 a još moram na kraju imat 5 iz zemljoisa a žena ima testove da ti srce staneeekheadbang ali nema beda preživjet ću ja to i tako ode ja sadsve vas puno volim i pozdravljamwave pusakiss

p.s. e da SRETNO VALENTIOVO kolko može biti

- 21:14 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

neznam cega ce biti posjecujte me pa cete vidjeti i komentirajte

o meni

ime: Zara
prezime: nije bitno
kvart: Folka
škola: upisala turističku
neću pisati šta volim šta ne volim to mi je bez veze a uostalom to će te shvatiti ako me bude te posjećivali

sto je ljubav?

Radost i sreca ili bol i tuga?
Lijep osmjeh ili rijeka suza?
Svjetlo na kraju tunela ili vjecna tama?
Sloboda ili robija?
Mir ili rat?
Dobro ili zlo?
Ljepota ili patnja?
Sunce,mjesec,zvijezde ili naj tamnije mrak?
Toplina ili hladan zrak?
Inspiracija ili gubitak volje za zivjeti dalje?
Jesi li ljubav ti ili je to samo privid?
Volim li te ili je to samo privid?
Samo je jedno sigurno i nije privid,
u mom si srcu i ne mozes van!