ponedjeljak, 20.11.2006.

zaljubljena dusa

ejjj ljudi evo ja vam se opet javljam,javila bi se i prije ali sam bila kod bake i dede u velikoj u gorici,ugl ponovno sam se zaljubilasmijehsmijehsmijehsmijehsmijehtako sam sretna zbog togacerekcerekkonacno mi je svejedno za onog idiota,bas sam sretna zbog toga,danas smo imali glupi tehnicki onak zenska brblja 100 na satblablablablaali dala mi je 5 onak za bez veze rekla sam da 1 bajt ima 8 bitova i kaze zenska kaze ko je to reko ja kazem ja i da mi 5thumbupthumbup,ali da se vratim na ono bitno moja simpatija je bila tako medena danas,ima tako prodorne i lijepe ocicerekcerekcerekkak sam ja zaljubljenacerekcerek,u srijedu idemo u smiljane ali on nazalost nejde smrc a bas sam si ga misla slikati,i tako pocela sam brljati gluposti pusa svima i bokicmahcerekcerekcerek

- 15:01 -

Komentari (28) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.11.2006.

blablablabla

evo mene opetwave,jucer smo bili na sistematskom onak zenska(ak je se moze tak nazvat)nam je sat vremena ali fakat sat vremena mljelablablao spolnim bolestim i kotracepcijskim sredstvimacerek kao da smo zaostali onak pa valjda znam da se trebam zastitit prije nego se idem je.at sa deckom pa nisam pala sa marsa i jos uz sve to tamo smo bili malo manje od 5 sati bez zajebancije,i tak danas smo imali blok sat vjericabangdobro mislim na drugom smo isli vanali opet,ti blok satovi su zivo sranje sutra imamo blok sat povjestibangbangbang,uz svu tu gnjavazu u skoli danas su mi rekli da ce nas zahvatiti mala matura bangbangbangbangbangbangbangbangbangbang pa di cu se upisat u visu uzaludnu,mene sigurno nece ni jedna srednja primiti i sta cu onda pa propucat cu se ak se nigdje ne upisem strasno muka mi je od same pomisli na srednju skolu mislim preostaje mi autolimarska ili za vulkanizera pa ako cete imati za par godina imati problema sa autom javite se meni!ugl idem sad polako ljudi ostavljajte komentare pozwavemah

- 18:01 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

subota, 11.11.2006.

bokic!

evo nakon dugo vremena novi post,zasto nisam tak dugo bila na svom blogicu jer sam morala uciti ko konjheadbangprvo morala sam ucit povjest jer preko praznika nisam naravno knjgu nisam ni taklaludpa sam morala uciti kemiju i procitat do kraja lektiru i napisat ju mislim stvarno za poludit za lektiru sam imala starac i more od hemingweja onak dobro da se tim propuco jer sam o njemu morala napisat stranicu pol da nije ko zna kolko bi ja o njemu pisala.danas sam sva nekak u bedu jer razmisljam sta bi sad bilo da na maturalcu nisam priznala ko mi se svidja svaki bozji dan si razbijam glavu tim i najradje bi svaki put kad pomislim na to plakala i svaka pjesma me podsjeti na to nijedna pjesma mi vise nije vesela i neznam nekad bi najradje da me nema i da ne postojim,sve bi bila da nemam dugi jezik ali istina je da od kad sam sevratila sa maturalca pa do pocetka sedmog mjeseca su mi bili najbolji dani u zivotu i sve bi dala da mogu vratit vrijeme,tu osobu ja sadi mrzim i najradje bi ga zadvila golim rukama ali opet ga volim i tako mi je zao sta vise ne razgovaramo,ali necu vise nikog gnjavit time jer je i meni vise nekad dosta same sebe a kamo li da nakom to sve govorim pa taj bi prolupo,ugl pocela sam vecbrljat gluposti pa je pametnije da pretanem pisat i zato ljudi moji drag svima jedna velika pusakiss

- 21:42 -

Komentari (23) - Isprintaj - #

subota, 04.11.2006.

hello!

ej evo mene,neznam sta bi pisala,umirem od dosadeheadbang i tog silnog ucenje ali to sve opet za nista jer moja "najdraza" mamica u ponedeljak ide na informacije i vidi 3 iz zemljopisa ili 2 iz fizike mislim dobila sam 2 i 5 iz fizike jos ak mi ova koza iz hrvatskog da kulju iz lektire misli nije skoro niko predo ali kakve sam ja srece ne bi se cudila da i dobijem jedan,jedino sta me veseli tata ce me vjerovatno zvati,otiso je u ameriku radit na cruzerima kao fotograf i vraca se tek za 6 mjeseci smrc,otiso je tek prije dva tjedna a imam osjecaj da ga nema dve godine,i tak praznicima je jos malo kraj a dugo su trajali,svi su pod praznicima isli negdje a ja ko neki seljak ostala doma,jos nam sutra pocinje zupni vjeronauk a nitko skoro nece ic a i uopce m se neda ic dizat se u 8headbang
moram ic ucit.....kiss svimakiss

- 13:30 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

neznam cega ce biti posjecujte me pa cete vidjeti i komentirajte

o meni

ime: Zara
prezime: nije bitno
kvart: Folka
škola: upisala turističku
neću pisati šta volim šta ne volim to mi je bez veze a uostalom to će te shvatiti ako me bude te posjećivali

sto je ljubav?

Radost i sreca ili bol i tuga?
Lijep osmjeh ili rijeka suza?
Svjetlo na kraju tunela ili vjecna tama?
Sloboda ili robija?
Mir ili rat?
Dobro ili zlo?
Ljepota ili patnja?
Sunce,mjesec,zvijezde ili naj tamnije mrak?
Toplina ili hladan zrak?
Inspiracija ili gubitak volje za zivjeti dalje?
Jesi li ljubav ti ili je to samo privid?
Volim li te ili je to samo privid?
Samo je jedno sigurno i nije privid,
u mom si srcu i ne mozes van!