utorak, 31.10.2006.

hallo ljudici!pa evo i mene ponovo,poceli su praznici KONACNOthumbupthumbupthumbupmislim nisu bas neki praznici ali 5 dana bez skole bolje ista nego nista.ovaj zadnji dan skole je bio ok nixa i marcela su poludile cure su si natapirale kosu i namzale nekim tamno tamno crvenim sjajilomeek izgledale su ko vjestice bas u duhu noci vjesticalud.
imaali smo moja 2 "najdraza" predmeta kemiju i zemljopisheadbang te zenske samo melju ko navijeneblabla mislim halo daj ohladite,pod ovim tako zvanim praznicima moram ucit ko konjbang:moram ucit fiziku i teoriju i zadatkeheadbang da ispravim ocjene,povijest u cetvrtak pisemo testheadbang,pa onda hrvatski jer smo jucer pisali test a dobit cu 2bang itd. jos uz sve to stara mi u ponedeljak ide na informacije da vidi ocjeneheadbang ubit ce me kad se vrati ali ostavit cu skolu ipak su praznici,sutra idem na groblje(koje cudo)svom djedu kojeg nisam nikad upoznalano i tak morat cu obic grobove ljudi za koje nemam pojma tko su ali su mi navodno u rodulud.neznam kaj bi vise pisala idem citati jednu zanimljiu knjigicu i onda pajkit i tak
pozdrav svimawave i pusakiss

- 21:40 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

subota, 28.10.2006.

ej.....

jucer je bio tulum u skoli,bilo je ok ali je mjuza bila poprilicno losa onak pustili su pon de replay(il kak se to vec pise)onak zenska je od te pjesme izdala jos 500 pjesamalud,i pustili su barbie girl mislim dobro da nisu pustili mjuzu iz teletubisalud,i neke pjesme su pustali po dva-tri puta ali ok.idem danas u kino sa teom, perom i teom(sestricnom) gledat cemo vrag nosi pradu,bila sam nesto na trgu i otisla sam u teranovu sam sranja tamo mislim ja te stvari ni mrtva nebi obuklaheadbang.
p.s.oprostite na mojoj nepismenitosti pusekkiss

- 16:03 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

petak, 27.10.2006.

....naslov???

alo ljudi evo dosla sam iz skole i malo odmaram,dogodilo se cudo u skoli zenska iz matise me fakat zavolila i imam vec dvije 5thumbup i bas sam ponosna na sebe,ugl nije se dogodilo nis posebno osim sta me ona gluha koza iz likovnog gnjavila da crtam neke prozorelud pa sam je htjela poslati u rodno mjesto ali nema beda,i tak jedva cekam tulum, ana nadam se da ces uspjet doc.veceras mi dolazi sestricna bit ce nam ludo jer mi stare nema do otprilike 2 u noci,e da jos jedna stvar nixa nemoj se ljutit zog one tvoje pjesme sta cu objavit pls.pusa svima

- 14:20 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

četvrtak, 26.10.2006.

prvi put

ej ljudi zovem se zara imam 14 god i živim u zg.idem u 8 razred,volim se zezat,slusat mjuzu i druzit s frendovima.nadam se da vam se sviđa moj blog

- 14:41 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (3)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

neznam cega ce biti posjecujte me pa cete vidjeti i komentirajte

o meni

ime: Zara
prezime: nije bitno
kvart: Folka
škola: upisala turističku
neću pisati šta volim šta ne volim to mi je bez veze a uostalom to će te shvatiti ako me bude te posjećivali

sto je ljubav?

Radost i sreca ili bol i tuga?
Lijep osmjeh ili rijeka suza?
Svjetlo na kraju tunela ili vjecna tama?
Sloboda ili robija?
Mir ili rat?
Dobro ili zlo?
Ljepota ili patnja?
Sunce,mjesec,zvijezde ili naj tamnije mrak?
Toplina ili hladan zrak?
Inspiracija ili gubitak volje za zivjeti dalje?
Jesi li ljubav ti ili je to samo privid?
Volim li te ili je to samo privid?
Samo je jedno sigurno i nije privid,
u mom si srcu i ne mozes van!