subota, 07.04.2007.

moto cross

evo mene opet da vidim kaj delate,vidim da mi bas ne ostavljate komentare pa daj malo zivnite pa kaj vam je,ali nema veze evo mene da vam napisem neki mali post pa ewo vam ga na.jucer je bio uskrsni ponedeljak pa samo se skupili da idemo na motocross u savski marof prvo se nije nikome dalo ici ali smo na kraju otisli,trebali smo prvo ic sa dorisinim starim ja,doris,silvio i danko ali nas na kraju zajebao DANKO,on se je pukupio sa malim ivanom ali nema veze tam smo bili svi skupa zajedno i doso mi je ludi kum sa motorom i ekipa iz centra sa kojima si bas nismo dobri ali tam je bilo sve ok.niko se nije nikome kurcio pa je bilo dobro.Bilo je dobro prvo su vozili klinci ja sam mislio da klinci nemaju pojma vozit ali klinci voze bolje od nas,imaju "muda".e onda je dosla starija ekipa e oni su fakat dobri.najbolji su mi ŠIPEKI GORICKI.ali drazi mi je Goricki on se za razliku od Šipeka ne forsa ali dobro vozi.I to vam je od prilike to ako niste bili sad ste culi a ako ste bili znate kaj su ovi propustili...thumbup..evo to je bio kratki post...komentirajte barem vise od 4 komentara...mah






| 23:28 | klikni ako si faca (21) | Print | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.