...just me... https://blog.dnevnik.hr/zanimljiva

srijeda, 12.01.2005.

eh.....

Može li biti prava ljubav kad izađeš sa svojom tihom patnjom , poželiš je zagrlit, ne učiniš to...osjetiš neku prazninu u svemu, u njegovim riječima, stane ti knedla u grlu,plače ti se od njegovih riječi koje te lagano povrijede, ne ništa oštro, sve je to u granicama normalnog razgovora, al zaškripi u grudima ...sve se svodi na sitnice zbog kojih se kasnije osjećaš ko zadnji kreten...vrijeme je prošlo, neke stvari se ne mogu ispravit, povrijediš, bude ti žao...hmmm...što sad, što dalje...
Ako već nije to prava ljubav kako se okrenuti, zaboraviti, i prepustit se nekom drugom, onako iskreno i sretno kao nikad do sad...kako, pitam se kako...
Tužna sam, najteže je učiti na svojim greškama, boli jako,najjače i bojim se da predugo traje...Al' toliko bi me stvari trebale činiti sretnom, a ja plačem za nečim što i nije možda izgubljeno, a i da jest...pitam se da li je vrijedno. Za toliko stvari trebam biti zahvalna, zbog svega...ali ne ... kod mene je sve naopako, neznam šta hoću, nemam svoje ja...i bojim se da će me to koštati i drugih stvari u životu...
Nadam se samo da nije kasno...
pusa

12.01.2005. u 01:10 • 12 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  siječanj, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?



upišite se i ostavite komentar klikom na ...Guestbook

Counter
Counter

vjesti
iskon
monitor
blogeri
forum




Cudan miris osjecam na tvome ramenu
miris neke tajnosti u tvome pogledu
rijeci tesko razumijem pricas mi o necemu
a nikad nije bilo u nasem vremenu

Sjecanja na tebe ne umiru u snu
plasim se svakog sna jer znam da nisi tu
sjecanja na tebe ne umiru u snu
plasim se svakog sna jer znam da nisi tu

Tu su neki ljudi koje nikad nisam vidio
stvari su drugacije a tako poznate
zelim da progovorim a ne mogu da prozborim
neki drhtaj osjecam pa ja se budim

Sjecanja na tebe ne umiru u snu
plasim se svakog sna jer znam da nisi tu
sjecanja na tebe ne umiru u snu
plasim se svakog sna jer znam da nisi tu






Ne volim januar ni bele zimske vragove.
U svakom snegu vidim iste tragove,
tragove malih stopa, broj trideset i ko zna,
kako polako odlaze.

Više ne prolazim ulicom Dositejevom
i nemam pojma kad neko pita gde je to.
Tih dvesta šest koraka dužinom tog sokaka
nikad ja nisam brojao.

Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali anđele moj?

Ne gledam filmove iz ranih sedamdesetih,
dosta je suza i rastanaka nesretnih.
Ko takve stvari snima? Baš čudnog sveta ima,
tako se lako rasplaču.

Nisam te nikad čuvao,
nisam te nikada mazio, pazio.
Tvoju sam ljubav gazio,
svemu smišljao broj.

Nisam te nikad štedeo
i nisam umeo stati ni ostati.
Šta će od mene postati,
mali anđele moj?

Bila je noć, jedna mrkla, kao ova večeras, u ulici Dositejevoj, u Novom Sadu, na Dunavu...
Ja sam dolazio sa jednog mesta gde su svi bili rumeni kao kuvano vino koje su pili i gde su svi mirisali na karanfilić i pevali "Roždestvo tvoje" i još neke druge pesme kojih se ne sećam baš.
Bila je noć i dugo sam stajao pod njenim prozorom ispred kuće broj 7A. Tišina je bila, samo koraci nekih noćnih ptica i lepet krila nekih pravih noćnih ptica.
Ipak ni na trenutak nisam uspeo pod njenim prozorom te noći da je čujem kako diše, kako diše u snu...