utorak, 23.12.2008.

Sic est in fatis..........

Radih gluposti ovo ljeto,glupe gluposti,ali rekoh si,kad počne škola i ti ćeš postat ozbiljna.......
I bijaše tako,počela je škola,ja se uozbiljila,našla super dečka,imala super ocjene....nisam očekivala neke stvari,nisam očekivala smrt jedne osobe,nisam očekivala da će druga osoba biti toliko blizu smrti...
Mrzim ovo,ubija me to.....
Svake godine,jedna osoba manje u mom životu.....
Mora li to zbilja biti tako???
Kao i obično,odgovora nema....
Sic est in fatis....

- 08:59 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....