petak, 16.05.2008.

Sretni ljudi ne gledaju na sve....

Joj....postoje dani kad jednostavno imate toliko posla i obaveza da ne stignete misliti na same sebe,a kamoli na druge....e pa ovo je jedan od tih dana....
Bila sam danas u Čenakolu,zajednici bivših ovisnika i moram priznat da sam ostala zadivljena...
Fascinantno je kako oni imaju hrabrosti ustati i ispričati cijeli svoj život,te priznati svoje pogreške...
A njihov život...isuse..
Neki od tih ljudi nisu godinama vidjeli Tv,imali mobitel u rukama,čuli se sa svojim obiteljima....itd
Za to treba imati puno volje,želje i hrabrosti...
Divim se tim ljudima......
I fascinantno je to kako se oni brinu jedni za druge,kako si pomažu,kako ne dopuštaju jedni drugima da posrnu i da ponovno prolaze isto...
Ne znam...ja smatram da se tomu vrijedi divit.....

- 20:34 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....