nedjelja, 13.04.2008.

Gore gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja,mi ćemo možda i biti savršen par....

" Living death
Sad se ispostavilo da je ona poruka ipak bila pogreška, što sam se nadao da neće biti. Možda nije bila najbolje vremenski pogođena, ali samo se htjela provjeriti situacija, odnosno, istinitost svega onoga. A jesi se ikad zapitala, da nisi ti uvijek u centru svega toga? Postoje ljudi koji te okružuju, koji imaju osjećaje, ovakvim načinom razmišljanja pretvaraš te ljude u predmet nežive prirode. Okrznuti ostaju i oni, a ne samo ti koja se tada osjećaš zapostavljeno. Ovime se može zaključiti samo da te uhvatila želja za nečim toga trenutka i nisi si mogla pomoći, a sada, već odavno zadovoljena, ni ne misliš na to kakve si posljedice ostavila. I opet sve ostaje laž..., koju ćeš ti zaboraviti."


Morala sam ovaj komentar kopirat ovdje,jer me neke stvari zbilja ljute!
Svaki put ispada da sam ja hladna,bezosjećajna,kučka,đubre,i da samo želim bit u centru pažnje!!!!!
Onak sigurno!!!!!
Da,imam ja svojih mana,al nisam tak loša osoba!!!!!!!!
Možda jednostavno sada ne želim obavezu,želim se zabavljat,sprdat,a ne bit u vezi!
Iskreno,pomisao na činjenicu da bih bila vezana me izluđuje i to nije ono što želim (trenutno)....to sam ti napisala još u prošlom postu.....
Da,ispadam sebična jer razmišljam samo o tome što meni trenutno treba,ali kakva je korist od neke veze koju jedna strana uopće ne želi?
I ne kužim tu glupost (sorry,al fakat je glupost),da ja lažem.....
Da lažem,vjeruj mi ne bi sad ovo pisala.....
Bila sam brutalno iskrena......
I reći ću opet isto,radi što želiš..............



- 18:48 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....