četvrtak, 27.03.2008.

Sad but true.......heheheheheh......

Kao što rekoh,uvijek se šalim na račun gluposti koje mi se dogode,to je moj način suočavanja s problemom.
To ne znači da to ne shvaćam ozbiljno,i pobogu,to ne znači da sam sretna,ja si jednostavno tako pomognem.
Pitao si me kad ću ja uopće bit sretna,hehehe,al' ja i jesam sretna...
Mlada sam,zdrava(hvala Bogu,nisam više po bolnicama,i sam znaš da sam tamo završila skoro svaki dan,al više nema toga.....)i plava sam u duši,šta mi fali.....
Ja samo nisam zadovoljna,kako da i budem kad me popljuješ svaki dan!
Jbt,hvatam se za glavu kad dobijem tvoju poruku i strah me ju otvorit jer ne znam kako si me ovaj put nazvao.....
I ti si isto zao prema meni,ja stvarno nisam noćas spavala,ode kvragu moj beauty sleep(hhahahaha,vidiš?šala...fino.)
Pitao si me zašto ne može ostat ovako,zato juer baš i nisam zadovoljna ovom situacijom..može to i bolje...
I ne kužim zašt si me obrisao i blokirao kad se ionako čujemo svaki dan,a msn je bolji jer ne trošiš lovu na mobu,koje ja btw više nemam jer se dopisujem s nekim (baš se pitam s kim?)svaki dan do 1 ujutro i onda se još i ne naspavam jer me to razbudi,pa po čitavu noć jadna moram razmišljat o tom i onda slušam Untill it sleeps(sad ćeš ti opet reć da ispadam malo nevinašce!fino)
I onda sam ja pokvarena?
Bože sačuvaj!
I sad idem......možda spavat malo....heheheh
mahwave

- 15:13 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....