četvrtak, 31.01.2008.

Ono što zoveš ti spiskati benzin,meni je mnogo,MNOGO više......

Ne znam više što reći......zaliven
Jednostavno ne mogu ni opisati koliko sam razočarana u samu sebe......
Ne želim nikoga povrijediti,al' ja sam jednostavno ja,ona komplicirana cura koja sve uništi i u koju nitko ne vjeruje.........
Danas su mi čak i rekli da sam zla......al' ja nisam zla,ne želim biti zla,barem ne prema onima do kojih mi je stalo......namcor
Lijepo je malo za promjenu oko sebe imati osobe koje te podržavaju i ne vuku natrag....eek
Al' što mi vrijedi to što su ljudi dobri prema meni kad ja sve userem........
Joooooooooooooojjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!headbangheadbangheadbang
Ne mogu ni napisati ono što mi se sad mota po glavi.............puknucupuknucu
A možda se tako osjećam samo danas...možda to sve izblijedi do sutra........možda je to ipak samo jedna od onih mojih mnogobrojnih žutih minuta....a možda je to ipak ono pravo............
Je li vam se ikad učinilo da vas neke stvari jednostavno prate poput sjene gdje god vi krenuli?namcornamcor


Neki dan sam čitala neke svoje pjesme i dok sam čitala ovu,poželjela sam ju objaviti ovdje....
Neki od vas su je već možda pročitali.....


Posvećeno jedinoj osobi koju ona iskreno voli...

Ona se promijenila,nije kao prije,
a i on je drugačiji,zapravo,više ništa isto nije.
Jedino što se nikad ne mijenja,to je ono u dubini duše,
njihovi osjećaji i snovi koje ponos i osveta ruše.
Ali ona će se boriti,neće odustati,unatoč svemu,
jer u nikome ne može pronaći ono što ona vidi u njemu.
Ona će se boriti jer on je jedini razlog zbog kojeg diše,
on je jedini o kojem ona razmišlja dok padaju kapi kiše.
On je jedino što u njenom životu vrijedi,
ljubav prema njemu zauvijek ostaje,a sve ostalo blijedi.
On je taj koji joj ispunjava dan,
voli ga,iako joj govore da je nije dostojan.
Njoj to nije važno jer sluša svoje srce,ono nikad ne laže.
Ona ga slijepo prati,radi sve što ono kaže.
Svi joj govore da to nema smisla,da je luda,
ali nikako da shvate da se sreća ne postiže bez imalo truda.
Oni ne shvaćaju da on njoj treba u životu
i da je bez njega kao kad skladatelj sklada pjesmu,a zaboravi najvažniju notu...



Ne znam zašto,a uostalom,zar je važno.............rolleyesrolleyes
Vidim da gnjavim.....odoh....mahwavemahwave

- 20:15 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....