utorak, 22.01.2008.

I'm not deaf and all I hear is your empty promises.....

Rekoh si da više neću nikome ništa obećavati jer ne uspijem održati toliko obećanja......nije da nisam čovjek od riječi.....al sam čovjek bez vremena......
Kako meni ljudi daju prazna obećanja,tako se i meni zalomi koje,al' zbilja nije namjerno.....
Što se tiče molbe za morbidan post,moram se nasmijati i ispričati jer zbilja nemam trenutno ništa u glavi što bi moglo proći kao morbidno......
Osjećam se ok,sve mi je krenulo,al' pričekaj tjedan dana,već ću ja naći način da to uništim...haha...nut
Htjela bih samo prokomentirati jednu rečenicu iz komentara koja me natjerala da malo razmislim.....
"Ljudi odlaze da bi se mogli vratiti",na neki način je istina,a na neki način i nije.....
Ljudi nikad ne odlaze sami od sebe,ljudi odlaze ak ih otjeraš ili ako nemaju izbora,u svakom slučaju,rijetko tko se vrati..........
Isto tako,htjela sam vam reći da ništa ne uspoređujete sa onim starim jer će te napraviti veliku zbrku........
Još kad bih se i ja držala toga.......cry
U biti,ovo nema smisla..možda sam ja jednostavno prekomplicirana..bolje da odem......mahwavemahwave

- 14:10 -

Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....