subota, 19.01.2008.

Makes you turn around,makes you try to explain......


Promjene......
Promjene se događaju svuda oko nas....
Neke su dobre,a neke loše.....
Na neke možemo utjecati,a na neke ne. Kakve god da bile,jedno je sigurno,ne možemo ih spriječiti ni zaustaviti,bez obzira na to koliko se trudili.....
Jednostavno ih moramo prihvatiti i prilagoditi se....
Kad smo bili vani zadnji dan prije početka nove školske godine,cijelo vrijeme mi se motala po mislima činjenica da će sutra svatko od nas krenuti svojim putem,da će neki sjesti u vlak i otići,te da ću osobe s kojima sam zadnjih osam godina provodila svaki dan,odsada viđati samo sat vremena tjedno...
Znala sam da dolazi promjena koja će jako utjecati na sve nas.....
Od toga dana,svatko je upoznao hrpu novih ljudi i provodio 5 dana u tjednu s njima,ali bi se na kraju tjedna uvijek vratili jedni drugima i sve bi bilo po starom......
Jednoga dana se i to promijenilo.....
Jedan petak nas je ostalo troje,drugi petak dvoje,a na kraju......
Ljudi stalno odlaze,ponekad se vrate,a ponekad ne....
Sjećam se da me to jedan dan toliko razljutlo i da sam poželjela da se barem jedna od svih tih osoba vrati......
Sada,kad razmišljam o tome,pomislim da sam zbilja možda vidovita (hehehe) jer se jedna osoba zapravo i vratila,i opet je sve kao prije...
Opet idemo zajedno u školu (doduše drugu,al' šta je tu je....),opet se smijemo istim stvarima,opet sjedimao zajedno,opet nas ispituju dal' smo sestre (iako baš i nismo slične...)....i ne znate koliko sam sretna zbog toga.....
Floky,welcome back!!!!!!!!!!!!
partythumbupwavekissnut
Poanta ovog posta je zapravo to da sam htjela reći koliko ja cijenim svoj stari život i svoje stare prijatelje,unatoč tome što je sada sve novo....
Prelazak iz osnovne u srednju je jedna od onih promjena na koje ne možemo utjecati,al' još uvijek ne znam da li da ju gledam kao dobru ili lošu......vrijeme će pokazati.......
Isto tako,što se tiče promjena,ne mogu vjerovati da ja zapravo više nisam ona osoba koja komplicira stvari,što je jako zbunjujuće,iako vidim da me neki ljudi opet,PO TREĆI PUT(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!),krive za stvari na koje ja ne mogu utjecati.......shvati da nisam ja kriva ako me on gnjavi svake tri sekunde i onda ispada da tebe zanemarujem.....pa ne mogu ga zavezati za radijator..........
I još me neke stvari jakoooo počinju nervirati,al' nažalost ne mogu o njima ovdje.......drugom prilikom možda.......
Neću vas više gnjavit...........odoh......mahwavemahwavemahwave

P.S. poseban pozdrav Adriani,hahaha.....nut

- 17:42 -

Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....