ponedjeljak, 07.01.2008.

Take these memories that are haunting me..........

Možda me neko vrijeme ne bude,općenito govorim,ne mislim samo na blog..........
Imam dosta stvari za obavit,a jako malo vremena tako da se moram posvetiti tome.....
A pojavili su se još neki problemi i izgleda da ću se opet morat suočit s nekim stvarima,po treći put u 10 mjeseci,tako da i nisam baš neko društvo...........
Neka mi se pitanja motaju po glavi i moram to jednostavno riješiti sama sa sobom..........nadam se da ćete razumjeti..............
vidimo se uskoro..........mah:wav

- 19:35 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....