četvrtak, 03.01.2008.

I lit my pain on fire and I watched it all burn down....

Već sam zaboravila koliko je lako biti sretan,koliko se lako nositi sa lošim stvarima ako im se jednostavno smiješ,a zbilja je jednostavno smijati se.................smijehsmijeh
Rekla sam si da će mi ovo biti najbolja godina u životu...belj...haha,možda se čini kao nemoguća misija,al' ja sam optimistična.......neke stvari su ipak krenule u pravom smjeru................cerekcerek
I baš sam sretna jer sam se danas našla na pravom mjestu u pravo vrijeme i naišla na iskušenje.........thumbup
I očekivala sam nešto drugo,nisam uopće očekivala takvu svoju reakciju,tj. reakcije uopće nije ni bilo......nutnut
To me šokiralo jer umjesto da sam samo sjedila tamo bezvoljno zbog toga,ja sam se samo nasmiješila i poslala poruku onoj osobi do koje mi je zbilja stalo.......cerekcerek
I osjećala sam se kao da sam upravo dobila 5 iz matematike.....hahaha.....naughtynaughty
Ne znam,možda su zbilja one loše stvari iza mene,možda sve one moje greške zapravo nikad nisu ni bile greške...........
Možda.....................................mouthwashmouthwash
Bilo kako bilo,osjećam se odlično..................mahwavemahwavefinofino

- 20:29 -

Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....