četvrtak, 27.12.2007.

This is just a story of a broken soul.........

Taman kad odlučim bit sretna............dođe veliki crni vuk i pojede crvenkapicu......burninmad
Stvari su se počele popravljat.........neke stvari će čak bit kao i prošle godine,a mislila sam da je to nemoguće.........al' to jednostavno nije dovoljno,barem ne meni.........eeknono
Jučer sam bila potpuno uvjerena da neću više ništa čekat,i onda navečer odem van i cijelo to moje šugavo uvjerenje padne u vodu.......mislim,mogu ja to i dalje napravit,al' ima li to nekog smisla???ludlud
Jer očito je da ja ipak ne osjećam ono što sam mislila da osjećam........no
Tj,osjećam nešto,al to definitivno nije ono što bih trebala osjećat..........no
Odnosno,ne bih ja to trebala osjećat,već to osjećam..............nut
Ček sad malo,prvo kažem da ne osjećam,a onda kažem da osjećam,aaaaaaaaaaaheadbangaaaaaaaaaaaburninmadaaaaaaaaaaapuknucuaaaaaaaaaaaaanutaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Rekla sam mu da sam komplicirana...........a nije mi vjerovao,pa eto ti sad na!!!!!!finofino
Al' to ne mijenja činjenicu da sam ja bila jaaaaako sretna danas..........cerekcerek
A možda ipak osjećam ono što sam mislila da osjećam i što sam htjela osjećat??????????????????????????????????eekeekludlud
Ugl,odoh ja da vas ne gnjavim sa svojim glupostima...................
P.S. Drago mi je da si opet u mom životu...........

Pozdrav.........kašljhmnjh.............al' sam se prehladila..........hehe....kiss

- 14:56 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....