nedjelja, 23.12.2007.

I have a problem that I can not explain........

Šta bi ja sad trebala????
Samo me zbunjujete...........
Toliko toga mi je u glavi,toliko stvari i onda ovo..........
Zašto ja moram voljeti ljude koje ne bih trebala voljeti???
Zašto mi upadate samo tako u život,pa makar i na ovako indirektan(ako uopće je indirektan) način.......
Borim se sama sa sobom i sa ljudima i govorim im kak ja ništa ne osjećam prema njemu i kak je on prošlost,završena priča......al nije...........
Kad ću ja to sve zaboravit.......................
Il' me voliš il' me ne voliš..............sve ostalo nema smisla...........
Ne želim više gubiti........niti ljude oko sebe,ništa više ne želim izgubit...........
btw,gledala sam film sa malim kinezima(horror) pa te se sjetih......
ala,meni nikad nije dosadno.........
i danas sam bila na klizanju i nisam nijednom pala..........sam da se zna........
i užasno mi nedostaju neke osobe,a ima ih malo više..........
i kad će više nestati ovo što ja osjećam...........
falite mi,a svi odlazite............nitko se ne vraća............

P.S. sretan vam Božić....i vama koji ste tu,ali i vama koji ste otišli....crycry

- 21:55 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....