subota, 22.12.2007.

In the brightest hour, of my darkest day,I realised what is wrong with me.....

Sjetila sam se upravo jučerašnjeg razgovora sa jednom osobom....
Ta osoba mi je rekla kako misli da će propasti u životu jer ju boli briga što drugi ljudi misle o njoj,a ja sam rekla da ću ja poludit jer opet previše gledam na to kakvo mišljenje imaju ljudi o meni........
I shvatila sam da to ne želim,neću da mi drugi ljudi određuju život i da živim po njihovim pravilima.........
Stalno mi ljudi govore gluposti poput toga da sam emo,da maknem taj emo dizajn,da je Green Day(kao i MCR) sooooo emmmmooooooooo itd,itd........
Boli me briga,ak mislite da sam emo,onda neka sam........
Baš sam jučer navečer malo surfala po netu tražeći blogove emo ljudi,da vidim imam li ikakve sličnosti sa njima i priznajem ima par stvari koje su slične,ali kao što je rekao jedan emo lik,emo si od rođenja,emo ne možeš postati preko noći........
Ja se ponosim sobom,jer nakon svih tih loših stvari koje sam doživjela,ja i dalje stojim uspravno,ja se i dalje smijem....a koliko bi vas to moglo da se nađete u mojoj poziciji??????
Koliko god imala mana,barem imam jednu važnu vrlinu,a to je iskrenost,a koliko vas može bez problema reći ljudima što vas smeta kod njih??????
Zato dosta ljudi i govori za sebe da su metalci,punkeri,rockeri i ne znam šta sve ne.....jer ne znaju što su zapravo......
Meni ne treba etiketa......ja znam što i tko sam..........
Znate li vi tko ste????????

(sumnjam)

- 11:57 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....