utorak, 18.12.2007.

And I need some space to clear my head,to think about my life, and I can't be alone.....

I,što sad???
Kud dalje?????
Mrzim lagati ljudima,a očito da ću morati jer mi ništa drugo ne preostaje.........

Istina opet previše boli...........
Što je najgore,sve to ima smisla,i sad kad se sve to koliko toliko posložilo,znam zašto se to događa........al' i dalje ne znam jedno, zašto baš meni??????
Da sam barem mogla ostati tamo........a ovako sam se opet vratila u cijelu ovu noćnu moru...................

I govore mi da nisam ja kriva,da se to događa,ali oni ne vjeruju u to.....
Duboko u sebi,svi oni okrivljuju mene,a nitko se od njih nije ni potrudio razmisliti o situacijama u kojima su me povrijedili,nitko od njih nikad nije pomislio da su oni možda krivi za sve ovo...........zašto i bi kad je lakše okriviti mene........
Ovdje je sve toliko uništeno,i stalno me ljudi tjeraju da biram između nekih stvari,a ja mrzim birati............uvijek krivo izaberem..........

Uostalom,zašto uopće moram birati????
Zašto se uopće stvari,a i ljudi moraju mijenjati????
I zašto onda drugi ispaštaju zbog toga?????
Iskreno,ja više ne mogu ovako.................sasvim sam sama,a imam ogroman teret na leđima koji moram vući,a onda mi još ljudi sa strane tovare i svoje probleme................molim vas nemojte...........

ako vam je imalo stalo do mene,ostavite me malo na miru...........
a ako se opet nešto loše dogodi........morat ću to riješiti na svoj način,što znači,najbolniji način......za sve nas...............a to ne želim..............iako mi se dosta mota po glavi jer ovako stvari gube svoj smisao........a ja opet moram živjeti u laži i pokušavati sakriti ono što zbilja jesam.......vidjet ćemo koliko ću to još moći........................nitko ne vidi ono što je u tami.......
"Lako je ljudima koji su ti važni reći da ih voliš. Jer nikad ne znaš kad ćeš ih izgubiti......ili oni tebe.........

- 15:28 -

Komentari (13) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....