petak, 07.12.2007.

And if you die,I want to die with you.................

Ne znam što reći..........jučer je bio roditeljski,moji su ponosni,imam samo tri kulje iz matke........nutfino
Osjećam se odlično......zadnja dva dana mi samo prolaze u zajebanciji....
Danas sam umjesto na vjeronauku,bila u md-u na kavi sa burazovom curom i nekim likom iz webera........(pustili su Nirvanu pa se sjetih nečega.....namcor)
Jučer su se neki usrali pod biologijom,al' obećala sam da neću pisati o tome,ali ako koga zanima,rado ću mu ispričati,znam da bi to Đuka volio,jel tak???beljnut
Sutra u grad........vjerojatno opet u Podroom,kao i prošle subote.........thumbup
Baš sam danas razmišljala o tome kako obožavam neke ljude iz razreda,pogotovo zato što ih rijetko tko doživi.......npr...neki dan je jedna od tih osoba otišla sa zadnja tri sata,a nitko nije ni primjetio da ga nema.......
To mi je bilo tak tužno...............tuzanno
Neki dan,mi je jedna osoba prišla i rekla da mi je bila na blogu,ala koji bed,neki se postovi odnose baš na tu osobu(kašljmhmprvikašljmhmhmhm)
A jbg.......nadajmo se da nije čitao..........a ako i je,šta bi ja sad,još jedan plus za mene........thumbup
Ne znam o čemu bih pisala.....imam toliko stvari u glavi i toliko zamisli i ideja,al kad ima toliko toga, onda puno toga ne znaš kako ostvariti.......a nešto od toga je možda i neostvarivo..........
Sad sam se sjetila da idući tjedan u petak idem na klizanje,Isuse koji bed,kad se sjetim prošle godine.....aaauuuuccchhhhhhhhh!!!!!!!!!!eekdead
A nema veze,ide i Bosanac,on nikad nije klizao,ja sam barem jednom......prošle godine.......ajoj...neću ni razmišljati o tome.....neću razbijati glavu oko toga.....headbangheadbangheadbangbelj
Još uvijek su mi u glavi neke stare stvari,ali u neku ruku ih se uopće ne želim riješiti,neka su one još malo tu......eekeek
To bi bilo sve....zasad....

"Smrt je kao točka na kraju rečenice....
Nije važno je li ona bila duga,
Nego je li imala nekog smisla......"

- 19:05 -

Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....