utorak, 04.12.2007.

Death to me, and life for you.........

Nakon 16,puta,moram se samo nasmijati...........
Opet sam završila tamo,medicinske sestre poznajem bolje od frendova iz razreda.........nonoeek i vene mi razvališe danas.....(osjećam se ko jastučić za igle....sretan)
Što je najjače,svi se oko toga živciraju,a mene boli briga.....nut
Mislim,u čem je problem? Dođem tam,izbodu me,uzmu mi malo krvi,prikopčaju me na infuziju,ja si uključim muziku i gledam kako te sitne kapljice padaju u cijev koji ih vodi do moje ruke........
Mislim,meni daj bocu glukosaline i malo SOAD-a, RHCP-a,HP-a ili PR-a i sve je ok....zujonutnaughty
Kao što već rekoh jednoj frendici,ja sam ok,sve dok su ljudi koje volim ok.......mouthwashnut
A vidim da neki nisu nimalo ok,pa me to zabrinjava.......cry
Pa sam malo razmišljala (bit će nešto od mene),i našla način kako da ih,barem na nekoliko sati nasmijem do suza.........samo,problem je u tome što ću ja napraviti potpunu budalu od sebe......eekeekrolleyes
Iskreno,boli me briga,ako to znači da ću barem nekoliko sati gledati sretne face oko sebe,a ne one tužne,onda se sve to isplati.....
A ja ću nakon toga otići u šumu i živjeti sa vukovima......oni mi se možda neće smijati.......bang
Upravo sam se sjetila nekih osoba koje su mi znale usred noći,oko 2,3 sata slat poruke tipa :"U bolovima sam,bojim se,ne mogu spavat,pomozi mi....."
I svaki put sam odgovarala nešto poput:"Ok ne brini,tu sam,bit će sve u redu ,smiri se......"
Zašto to ne radite više? Zašto ne date da vam pomognem,a znate da vam je pomoć potrebna?
Nitko ne može sve sam,pa čak ni vi..........
Lijepo je imati uza sebe osobu koja će se brinuti za tebe,unatoč tome što ti nisi u stanju brinuti se za nju i zato ću još jednom ovo ponoviti,kojih god problema imali,možete mi reći,ja sam tu....(za bilo koga)
Nije bitno u koje doba niti zašto,meni će biti drago da mogu pomoći,a ne da za godinu dana rješavamo tko je pogriješio,kako i zašto.........
Tek toliko da znate........

I pošto me neki ljudi pitaju zašto stalno citiram Cobaina,sad ću malo citirati Kiedisa........
"Cijeli život sam išao prečacem,a završio izgubljen...."
P.S. zato ja stalno i idem duljim putem....Dorči sjećaš se Interšpara?!
Pozdrav Davoru,Ivici i onom trećem koji me nasmijavao,ne sjećam se imena,al' dobro glumi pedera(ako glumi...).......pusa......

Papa Roach
Take Me

Take me and let me in
Don't break me and shut me out

Chorus:
So take me and let me in
Don't break me and shut me out

I lit my pain on fire
and I watched it all burn down
Now I'm dancing in the ashes
and theres no one else around
Cause I wanna be apart of something
This is just a story of a broken soul

Hook:
As days go by, my heart grows cold
I can't seem let this all pass me by

Chorus x2

I'm burning in the heavens
and I'm drowning in the hell
My souls in a coma
and none of my friends can tell
I'm reaching out of getting something
This is just a story of a broken soul

Hook
Chorus x2

Don't shut me out

Does anyone around me feel the same
Just put your fist up and vent your pain
Does anyone around me feel the same
Put your fist up and vent your pain
Does anyone around me feel the same
Put your fist up and vent your pain
Does anyone around me feel the same
Put your fist up and vent your pain

Hook
Chorus x2
Hook

Take Me
Don't Break Me

- 12:17 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....