nedjelja, 02.12.2007.

Because days come and go,but my feelings.....jbg,zaboravih....

Sinoć,sam ležala kao i obično i buljila u strop,kad sam se odjednom sjetila jedne osobe i obuzeo me neki čudan osjećaj,kao da se toj osobi nešto dogodilo...
Počela sam plakati i nisam se nikako mogla zaustaviti....takvo što mi se prvi put dogodilo.......
Shvatila sam da koliko god ja možda pokušavala biti kučka zato što me je ta osoba već više puta iznevjerila,nikako ne mogu sakriti osjećaje koji se u meni gomilaju.....
Iskreno,da me ta osoba iznevjeri još toliko puta,ja bih opet isto osjećala,al' nemojmo iskušavati to......nononut
Voljeti ne znači samo biti sretan,baš naprotiv,tek onda kad te zaboli vidiš koliko voliš nekoga......
Pa ako je to grijeh,onda dabogda zauvijek gorila u paklu.......burninmadburninmad
(IT' BETTER TO BURN BUT THEN TO FADE AWAY.....)mahmah

- 20:09 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Opis bloga

burninmadmoj život,moji problemi,moje filozofijefino

o MeNi

zovem se Tena.......
živim u Sisku......
idem u gimnaziju i drugi sam srednje....eek
po horoskopu sam blizanac što govori da sam
užasno tvrdoglava i komplicirana....thumbup
obožavam glazbu i većinom slušam rock,ali i
nešto malo metala i punka...nutnut
obožavam pisati.......
Mrzim kad stvari idu po pravilima jer
pravila su samo da se krše.....party
obožavam filozofirati.........
mrzim,laži,dvoličnost i ljude koji
ti kažu jedno,a rade drugo....nononono
Volim kad istovremeno pada kiša i sije sunce....
volim ljude koji imaju iskren osmjeh........smijehsmijeh
volim biti zaljubljena.....