<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> eeeeeeeeiiiiiiii.... waaa... evo mene.... - shk0la + ljubaw = p0prawak... haha... b0li me... xD - Blog.hr

četvrtak, 27.03.2008.

eeeeeeeeiiiiiiii.... waaa... evo mene....

ej ljudi...
imam novost...
npr. mogli ste viditi da više nepišem...
onako... kao prije...
ona slova sh ch zh... bla bla...
nene...
ne višee.....
i tak... menie dosadno...
danas sam bila na treningu...
i onda na rođ...
od bratića...
jeje... neće biti dosadno...

Image Hosted by ImageShack.us


danas ćem se možda naći s jednim dečkom...
jeje.... kak je kjuutt....
i tak...
nzm šta da pišem...
imam malo0o k0mentara ljudii.,...
di ste bili...??
ej... blog sređujem...
i već dugo nisam mjenjala adresu...
dada...
moram se pohvaliti...
trenutno slušam - četri strane sveta...
brat mi sere
kak su narodnjaci glupi...
jo0oo0j neki ljudi stv neshvaćaju tu glazbu...

Image Hosted by ImageShack.us


evo slike dvie...
možda stavim još...
imam ih tako punooo... i jako su liepe...
jejej...
i nzm nzm šta da pišem...
ja sam vam stv u bedu već mjecec dana....
svaki dan plačem 3-4 puta...
starci me nerviraju...
ili su to samo one godine... kao...
pubertet i ta sranja...
ali nevjerujem...
neš drugo je stvarno...
nzm ni sama šta se meni događa...
jbg...
zbunjena sam...

Image Hosted by ImageShack.us


ej imam ideju...
sada ćem opisati moje prijateljove...
dada... nz od koga da počnem...

Daria - jejeje... nismo se čule od jučer... i već mi nedostaje... cura je presuper... i voljem ju jako0o0o... daria vidimo se u pon... imam puno priče za tebe...

Dea - isto ludača... jejej.... emosica... al autsajd... dada, nemojte ju dirati... presuper. ali se stalno...viče, pjeva pleše... ugl. HIPERAKTIVNA...

Iwana - ae i ona... presuper... nisam ju vidjela od prekjučer... hehe... kupila si je patike... kak su kjuuutt.... ae i njoj dajem pusicuuuuu.....

Dea 2.- jejejej... moa ludača.... preluda cura... nju voljem jer joj možem vjerovati... sve šta sam joj rekla nikom nie ni pisnula...i voljem jee...

Antonija - jejeej... nju isto previšeee voljem... cura presuper... kontamo see... jeje... antonija moram ti vratiti hlače... pusaaaaaaa...

Image Hosted by ImageShack.us
baš je sladaaaaakk.... emo rulaaa...

Image Hosted by ImageShack.us
waaaaaaaaa... obožavam ih... jej...

eto toe sve... imam ja još flendica ali... nemožem spominjati puno...
i tak...
idem ja...
msn mi nevalja...
nzm zašto0o0o0o....
neka mi neko objasni...
kme... ja bi msnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kmee....crycrycrycrycry
ae idem.... papa... uzhiwajte...
pusaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.........

- 14:20 - Komentari (49) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.