<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ew0 mene.... - shk0la + ljubaw = p0prawak... haha... b0li me... xD - Blog.hr

petak, 04.01.2008.

ew0 mene....

deadwaaa... ljudiii....
ew0 swi me teraju da napishem n0wi p0st...
pa ew0gac...
zha0 mie shta mi niste 0stawili wishe k0mentara ali sada m0lim da mi 0stawite jako0o0o0o pun0....
i ja swima k0i mi 0stawe k0mentare i ja chu njima 0stawiti 2 wishe... fer...?? daaaa....
0wak0...
za n0wu g0dinu nije bil0 nesh p0sebn0...
k0d m0g barat je d0saha0 frend pa sam bila s njima....
(haha....)....!!!
ja sam se mal0 na zujila...
nisam htjela pun0 jer sam u zadnje wrijeem pun0 ishla wan...
i tak da sam wani... t0 radila...
ipak mislim na sw0je zdrawlje... haha... l0l...

baj d vej... deA me zarazila sam emo...
ja sam p0ludila...

Image Hosted by ImageShack.us


ae idem ja ljud0wi...
stawiti chem wam sada j0sh jednu sliku...
pr0mjeniti dizajn... i takkk...
a wi meni... uzhiwajte...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


m0lim was... 0stawite mi pun0 k0mentara...
jer was ja swe w0ljem...
ae papa... p0zzz swima iz razreda...
ned0stajete mi swiii... (0SIM JEDN0G DEGENA...)

- 20:16 - Komentari (73) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.