<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> shk0la + ljubaw = p0prawak... haha... b0li me... xD

utorak, 18.09.2007.

danas imam rođendan... jejeje... i jučer se wratila s eskurzije... uuuu... baš sam hepi... hihi...

finofinocereke ljudowi eo mene... moža sam wam nedostajala neznam ja... wi recite... kao što widite u naslowu... dada... ja sam hepi danas jer imam ročkas... jeje... i jučer sam se wratila s ekskurzije... jeje...

danas punim 14 godina... ja sam wejika cura... hahhah.... e ja neznam šta da pišem pa ću wam stawiti slike s ekskurzije... neću pisati štae bilo tamo pa ću wam dati linkowe frendowa koi će možda napisati štae bilo... ok?? hehe...
wiki i sara... et ljudi idem ja a wi užifajtee... pusa swimaaa.... wtp... swe was...... cmoo0o0o0o0o0o0o0ok......!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us
daria i ja... jo0o0o0oj...

Image Hosted by ImageShack.us
hrca sa iwinom kapom označawa mir u swijetu... haha...

Image Hosted by ImageShack.us
ja antonija i andreaaa... wani smo bilee...

Image Hosted by ImageShack.us
rafo sa sladoledom od čokolade... hehe...
Image Hosted by ImageShack.us
kormanica... jo0o0o0j moa slatkica... sada je jubučasta...

Image Hosted by ImageShack.us
owo biti ja... mislim da meje daria slikala... =)

Image Hosted by ImageShack.us
nella ja i antonija wani smo bile... išle u kaf i užiwale...

Image Hosted by ImageShack.us
iwa i martina... loodache.. iwa uwijek pospana.. hehe

Image Hosted by ImageShack.us
emili i mija... isto loodache... bila s njima u sobi...

Image Hosted by ImageShack.us
antonija... slatkica... dečki ona je zauzeta narawno...

Image Hosted by ImageShack.us
sarica... uwijek slatka... hihi...

Image Hosted by ImageShack.us
hrca i matija spawaju... haha...

Image Hosted by ImageShack.us
ema i mija isto... laku noć...

Image Hosted by ImageShack.us
maja i andy isto... swe dosad nella slikala...jer sam i ja spawala...

Image Hosted by ImageShack.us
dominik i stefa... hahaha...

Image Hosted by ImageShack.us
rudi spawa isto0o0o0o0o....

Image Hosted by ImageShack.us
daria spawa.... slatko sanjaj... hehe...

Image Hosted by ImageShack.us
i za kraj i ja isto spawam... hihihi...

ae ljudi idem ja... wi meni užifajte.. papa... wtp... swe was... cerekcerekwavewavepartyparty

- 14:35 - Komentari (10) - Isprintaj - # K

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.