<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> is it - besause of you??? - shk0la + ljubaw = p0prawak... haha... b0li me... xD - Blog.hr

četvrtak, 26.07.2007.

is it - besause of you???

eee. ewo mene ljudi... pa kaxte wi meni... i fala na komMmentarima... ewo widite da imam nofi dizajn... dada... baš mi je fora... e, po naslowu bloga možete možda primjetiti da slušam tu pjesmu... to je jedna lijepa pjesma od kelly clarkson... baš je fora...

i ritam pjesme mi baš odgowara owih dana... tužna sam... na mom manneru na msn-u nikad nije ništa weselo i super... samo sam u bedu... zbog _ _ _ _ _ _ .

ae izwolite... užifajte u pjesmi... i slikama koje ću stawiti... kiss swima...


Image Hosted by ImageShack.us


Da sU nOćI DuGe kOlIkO Te jA WoLiM
JuTrO NiKaDa nEbI SwAnUlO...



Image Hosted by ImageShack.us


PaTiŠ DoK nE ShWaTiŠ, a KaD ShWaTiŠ Da
PaTiŠ ŠtO sI sHwAtIo dA Si UzAlUd pAtIo...

- 14:50 - Komentari (161) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.