<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ... :mah: ewo mene.... dada :mah: ... - shk0la + ljubaw = p0prawak... haha... b0li me... xD - Blog.hr

utorak, 17.07.2007.

... mah ewo mene.... dada mah ...

eeej.. kaxte mi... ja sam wam ovih dana baš hepi... swe je super... dada... ljubaw je superiška... idem na kopiku i danas.... jedva čeka... owaj čowjek kod tobogana nam cijelo wrijeme daje bestaplato... alo nismo 20 puta besplatno onda nismo nijednom... išla sam na crweni al me bole leđa od njega... kmee...

aj idem wam ja... neznam šta da pišem... osim da užifam u owim praznicima...
ewo wam malo slika... neznam još čijih ću stawiti ali ima swakoga... dada...
ae kissssssss....

DA SE PRISJETIMO ŠKOLE... MOJI FRENDOWI..

Image Hosted by ImageShack.us
owo je uslikano za školski maskembal... dečki su se prerušili u cure... slobodno spremite sliku i smijte se dok se ne upišate... hahaha...

Image Hosted by ImageShack.us
Nella i Pero... dada... samo frednowi da se zna...

Image Hosted by ImageShack.us
Tomo i Jurica... nikada nemaju mira....

Image Hosted by ImageShack.us
Sara i Wiki... super cure iz raz...

Image Hosted by ImageShack.us
Dominik, Kiki i Rafo... luđaci...

Image Hosted by ImageShack.us
i šećer na kraju... ja... dada...

ae ljudi idem wam ja... užifajte u praznicima... kiss swimaaa..:kiss:mahcerekthumbupwavenaughty

- 12:16 - Komentari (112) - Isprintaj - # K

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.