< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (1)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (7)
Studeni 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


S@y !t R!gHt aha/ne

Opis bloga

Na ovom blogu možete pročitat o meni i mom životu
...uživajte ljudi...


Myspace

Myspace


elouai's doll maker 3

o sMOJ MSN:
stefani24.12@hotmail.com
pa ko hoće se bolje upoznat ili ako nekom treba savjet
ili bilo šta nek se javi pa ako bude u mogućnosti pomažem(=

BLOGHACI KOJE OBAVEZNO POSJEĆUJEM.......

BLOGOVI MOJIH FRENDOVA: moja seka=)
Moj@ Sestričnica Mate@=)
moja Sarica=)
blog od tragično preminulo domagoja...MOLIM VAS DA POSJETITE NJEGOV BLOG I OSTVARITE NJEGOVU POSLJEDNJU ŽELJU 130KOMENTARA....domagoje počivao u miru božijem
dizajnovi baneri......
blog od cure gore
moja NiNeK
VUJA&ENA ]
Ivorić=P
ITE
Enči
yeah Toni o mom razredu koji je THE BEST
BLOGACHI LJUDOVA KOJE ZNAM PREKo NETA:

RJEČKA KLOŠARICA
Katy
Ariana
Luca&Bill
Ena
Ira&Boki
Tokio Girl
Loki
HRVOJE
Iva&Anđela
Sebo
IRIS
Boy FOr Rock
Mimy
Looda Plavusha
M@rko
Anamaria & Jelena

NEŠTO O MENI..........

IME:STEFANI
PREZIME:nije bitno......
DAN KADA SAM UGLEDALA SVIJETLO:24.12.1993
HOROSKOP:JARAC(KOZA)
OPIS:SMEĐA KOSA,ZELENE OČI,VISOKA 172 CM
LUDAnut
SPALJENAnaughty
OTKAČENA
SIMPA:NIJE BITNO.....naughtynaughty
ŽIVIM U:Matuljima (blizu Rijeke)
IDEM:u najluđi 8.acerekcerekpartysmokin
VOLIM: SVE ŠTO VOLE MLADI (HA,HA) =)
VELIKA DRUŠTVA
FRENDICE
(SVOJU EKIPU S TRENINGA&ŠKOLE...)cerekkiss
FRENDOVE
ZABAVNE LJUDE
JEDNOG DEČKA cerek
RUKOMET
ZAMET
DOBRU ZIKU
DEČKE
RIJEKU........

MRZIM: Š K O L U
DVOLIČNE
LAŽLJIVE
UFURANE
UMIŠLJENE LJUDE
PATLIĐAN
OGOVARANJA.............
MOJA MAIL ADRESA JE:stefani2412@yahoo.com PA AKO HOĆETE PIŠITE.......

TO BI BILO UKRATKO O MENI...........KISS..............cerekwave


myspace layout

myspace layout



layout for myspace

layout for myspace



MySpace images

MySpace images




ZZippy
AArty
MModern
EEccentric
TTechnological

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com








subota, 15.12.2007.

It's to late for apologize...it's to late...

evo ljudi malo se javljam...
mislim da bi trebala češće pisat posteve....
a budući da će škola još malo pa završit....
onda ću imat više vremena.....
evo neznam u zadnje vrjeme nema puno tog novog...
osim što me osoba spomenuta u prijašnjem postu razočarala...
radi se o jednom dečku
naravno....
o kome bi se drugom i radilo...hehe...
nego..da krenem iz početka....
ovako upoznali smo se preko moje frendice....
i u početku je bilo sve super...ona njihova slatkorječivost....
i onda kad smo se ko trebali nać...kao nije mogo...
mislim bilo bi bolje da mi je to javio ranije...
a ne 10 min prije busa.....
i moje frendice....su mi govorile pusti ga jer će te samo i dalje rastuživat....
ali ne moram ja po svom i ajde ja mu to oprostim......
onda sam se išla nać s tom frendicom i kao on trebao doć....
ali je opet izmislio ko da nije mogo.....
i moja frendica ga je pitala kao da šta mu je??....
a on je reko da nija spreman bwahahaah baš me nasmijao....
i sad šta da misliš o takvom dečku....
i još uvjek se drži svoje tvrdnje kako on se fakat hoće nać ali da ne može...
ja stvarno neznam šta da radim...
najbolje mi da ga prekrižim i pošaljem kvragu....
ali šta kad ja nisam takva....
ja sam glupa...a ako mu oprostim.....
to će sve dokazat......
heh.....a ništa.....
idem ja polako....samo sam to htjela podjeliti svama.....
ajde ljudi pusa...i pliz kommajte...nešto u zadnje vrjeme to ide slabo...hehe...
pusa...and pozdrav od vaše:

BaYb€.....

P.S...
pozdravim mojim najboljim ludačama: Aski,Sari,Tei,Matei,Matei(my cousin),Silviji,Špeli.....volim vas punoooo i hvala vam na svemu što ste i šta ćete napravit za mene...i možete uvjek računat na mene jer ću bit uvjek tu uz vas..a i vama drugima veliki pozdrav
btw.curke redosljed nema veze...hehe....

- - 13:38 - S@y !t R!gHt (31) - TrOš! s@mO tRoŠi - #

Dizajn napravio:Poison Angel


  • << Arhiva >>

    Creative Commons License
    Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.