Zamećani

nedjelja, 30.04.2006.

RIJEKA-dinamo:2:2!!!!!!!!!!!!!!!!

Evo,sad sam se probudio i sjetio sam se vas,mojih vjernih posjetitelja.Moram vam se zahvaliti na komentarima koje nam ostavljate!!!!HVALA VAM...........E to sam vam htio reci...RIJEKA-DINAMO-2:2!Tekma je bila prejebena!!!!Ljudi pricaju da je ovo bio sraz dvaju velikana,koji su odigrali utakmicu debelo iznad prosjeka nase lige!!!!Nazalost poveli su purgeri i to u prvoj minuti....Onaj Bosnjak koji je vjerojatno slucajno ono ubacio jer nevidi od kose(hehehehehehehe....)je rezultiralo time da mali Tomic(neki mulac)topom iz volea matira naseg "malog"zileta!!!!!!!Na zapadu sokkkk,koji je trajao 4 sek i 46 stotinki,jer smo odmah poceli pjevati iz sveg glasa ko da vodimo 5:0!!!!!!Na taj nacin smo uspjeli podignuti nase bijele i Linic vec u 7 minuti para mrezu iz blizine za 1:1.....LUDILOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!Covjece nismo se ni oporavili od srece kad ono Sharba trese za 2:1....ovaj put je bilo vece LUDILOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
Takav rezultat je stajao na semoforu do 70 i neke minute,jer je onaj glupi Modric kojem je isto umro frizer,zabio gol za 2:2.

Ova tekma se tretirala kao derbi ne samo zbog toga sto igraju lideri prvenstva,nego i zbog navijackih skupina ARMADE i sugavih,ruznih,pickastih bbb-a!!!!Tako da smo se mi gotovo cijeli dan setali po gradu ocekaivajuci nase drugare sa sjevera,ali nije bilo nista,niti jedan jedini boysic.....=(!!!!!!!Tako smo se mi ljepo zaletili oko 6 i pol na Kantridu,nazicat nesto para za kartu i nesto para za Varazdin i tako...........Jos samo da spomenem Armadu,odlicno navijanje,uspjesna i ljepa koreografija,sve za pet!!!!!=)....a oni preko nas i njih cemo malo prokomentirati MAMICU,MAMICU GOVNO JEDNO SMRDLJIVO, PICKO PURGERSKA,MI TE MRZIMO,MAJMUNE PEDERCINO.....

Evo to je to od ovog posta u srijedu da samo vas sve vidjeli u Varazdinu,moze?????????
UZIVAJTE,KOMENTIRAJTE,PIJTE PUNO ALKOHOLA I ZICAJTE..............
POZDRAV SA ZAMETA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 13:29 - Komentari (63) - Isprintaj - #