Zamećani

utorak, 18.04.2006.

Jucerasnji dan!!!!!!

Evo nas opet!!!!!!!Jucer nam je bilo ok!!!!!!!Zove mene Pajo ujutro da idemo bacit fucu!!!!Ja si mislim:Boze sta tom decku mora biti u glavi!!!!!Da u 11 ujutro idemo igrat nogomet!!!!!Nekim cudom me uspio nagovoriti.Nasli se mi,on doso van sa novom slitericom!!!!!Sigurno je kupljena,aha!!!!!!!Tako se mi zaletili do igralista,tamo bila ekipa,bacili fucu,malo zajebancije i proslo vrijeme!!!!!!!Dosao ja doma,istusiro se jer sam smrdio ko tvor!!!!!(imam doma tvora)!!!!Kasnije ok petarde,naso sam se s trebom,malo se setali,brijali,zajebavali i tako!!!!Zvao Bilena oko 7 da skocimo do grada,ali njega boli glava,pa je plan da se vani potucemo pao u vodu!!!Mozda je tako i bolje,ionako bi zavrsili na muriji,vjerojatno!!!!!!!Sad sam doso s treniniga,mrtav sam umoran!!!!Evo to je uglvnom to,cujemo se kasnije!!!!!!


LJUDI UZIVAJTE!!!!!!!!!PISITE!!!!!!!!!!!PIJTE!!!!!!!!ALI SE NEMOJTE DROGIRAT!!!!!!!!!!!!!HEHEHEHEHE............

P.S.Sada radimo na novom dizajnu bloga,uskoro cete ga vidjeti!!!!!!!!PREJAKO!!!!!!!!!!!!

POZDRAV OD EKIPE SA ZAMETA!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 13:42 - Komentari (31) - Isprintaj - #