travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Tko sam ja...

Nisam stvoren da budem anđeo, nego da volim anđela...

Moje ime je medvjedić lino...
šalim se... Ja sam Ivan, imadem 19. godina, idem u TŠRB elektro-tehnički smjer...
Živim u najlijepšem gradu Vinkovcima...

Volim Hip-Hop, R'n'B, Linkin Park. Fort Minor, prijatelje, dobre osobe i JEDNU curu...

Cijenim iskrenost, ljubav i pravo prijateljstvo...
ovo sam ja


MSN: mc_lega_vk@net.hr
Mail: ivan@city-vkci.com

četvrtak, 03.04.2008.

ja volim te i amen...

ovo sam napiskarao pod Hrvatskim, bilo mi dosadno.. valjda će valjat.. kratko je i razmišljam snimiti neki mali skit ovih dana pa ćemo vidjeti kako zvuči... samo moram napraviti podlogu ili naći neki već instrumental...

Ove riječi nisu želja, ove riječi su moje misli, ove riječi su dokaz onog što srce moje tišti,
Srce me boli i nemogu da dišem, bezuspješno pokušavam tvoje ime da izbrišem,
Iz misli, iz srca, iz duše moje cijele, moje oči osim tebe nikog vidjeti ne žele,
Siromašan je dan kada ti nisi uz mene, bez tebe moje tijelo ne prestaje da vene,
Nek ti pjesma ova kaže to što ne smijem ja, ne pitaj dal volim te moj odgovor je da,
Svi o tome pričaju, jedino nečuješ ti, da tebe samo volim i da nedostaješ mi,
Moje srce bez tebe je samo jedan obični kamen, ma nek znaju svi, ja volim te i AMEN



| komentari (4) | print | # |

<< Arhiva >>