samo za nju....



išao sam cestama daleko,
uvijek nosio najljepši dio sebe,
nikada se usudio zaboravit
tvoje oći kada nisi tu..
na mjestima mirisnim i dalekim
moje srce nije prestalo mirisati
samo tvoje cvijeće
...





.nema te sile,nema tog Boga,
da mi te uzme iz srca moga!!!
ovu sam ljubav čekao dugo.....
ja mislim da smo,
stvoreni jedno za drugo!!!!!!





JEDNOGA DANA,
OSTAT ĆE DUŠA,
NAPAČENA I SAMA,
LUTAT ČE SVIJETOM,
TRAŽIT TIŠINU,
I SAMO RAZMIŠLJATI,
KADA ĆEŠ DOČI PO NJU



da je zrnce pijeska,
mjerna jedinica za ljubav..
sve pustinje ovoga svijeta,
ne bi bile dovoljne...
da ti kažem...
koliko ..
te...
v o l i m...





Zaljubljen i lud

23.05.2007., srijeda

o BOŽE moj jel mi ovo tribalo

Da li ste se ikad doveli u situaciju da zbog ponosa i dokazivanja zagrizeš jebeno govno?
Da li ste ikad napravili nešto bez iti malo razmišljanja na posljedice koje mogu nastati ?

I još million vakvi pitanja može bit i sad se pitam PA KONJU ŠTA TI JE TO TRIBALO? Jesi moga i bez ovog sranja? Nakon svega šta si proša i koju si kalvariju vuka za dobit mrvu njenog povjerenja BUDALO JEDNA
Moga bi sad sebe gadit do besvjesti ima li koristi, imali koristi nakon proplakane i neispavane noči išta više reči?

-jučer sam mijenjao kolegu i kao i svaki dan čuli bi se po 100 puta i pozivom, i porukom,
u zadnji par dana uhvatila je mala depresija i ja sam odlučija opet otiči do nje, iako moram reč da me pitala i pokušavala odgovorit jer malo sam financijski opterečen jer radim neke stvari, i ja sam joj rekao da bez obzira ja ču doč pa makar sutra ni kune u đepu neima nije me briga jer to radim za TEBE i za NAS.
Bilo joj je drago i meni isto tako sam se radovao ponovnom susretu da sam čak mislia da če mi srce od sreće iskočit van.
Ja sam završio sa poslom i doša kući čuli samo se i ona je rekla da ide sa kolegicama napravit đir. U međuvremenu prijatelj me zvao na piće u obližnji kafič da gledamo utakmicu. Ja sam je nazvao i reka da idem na piče da ipak zna, nije imala ništa protiv.

Društvo s kojim sam bio na piču su stari prijatelji iz mladosti momci s kojima sam odrastao u kvartu, rijetko se skupimo i izađemo jer je svak zauzet i sa poslom, školom i curom tako da su stvarno rijetki momenti da se zajedno vidimo.
I tako smo čakulali i baš kao na filmu mi mušarci zajedno pije se pivo gleda se utakmica naš je cili svit…………………..
Obično u vakvim momentima triba se malo i dokazivat i kako bi mi rekli puvanderit
Kome je bolje, ko je di vodija svoju , koliko te račun doša i tako muška priča
I kroz priču gledamo tekmu Milan je povea svi u transu možda znate kako to ide pa je pao i drugi gol …………….
Priki je cura slala neke poruke nešto su se raspravljali i mi ko sivonje uvatili ga u đir….
Pred kraj utakmice draga me zvala nisam čuja mobitel jer mi je bija u torbici….
Mislija sam je nazvat onda su me malo uvatili u đir ka eto provjerava di si , skin si , rečemo da nisi s nama, I TU NASTAJE PIZDARIJA…….
Nedugo nakon mog poziva prijatelju mi zvoni mobitel….ko moja draga i sranje nastaje kad on kaže da nisam s njim i da me nije vidija…………situacija o kojoj ni u hororu nebi volija bit a desila se…………
Možda je prošlo 5-10 minuta i nazvao sam je sve normalno ja kažem evo Milan je prvak di si šta ima a ona di si TI ?????
-kako di sam evo u kafiću ….
-a kako Toni nezna di si ti i nije te čuja cili dan?
Tada sam izaša iz kafiča i nastoja joj objasnit stvar, da je bila zajebancija, malo sam se tija dokazat, da se netriba toliko nervirat ali đabe……

-I OVO JE SITUACIJA U KOJOJ OD MALIH STVARI NEMISLIMO NA POSLJEDICE KOJE MOGU NASTATI …
-ona kaže ako je tako sad mi daj Tonija da ka pošaljem u pi… materinu jer to nije za zajebavat se,
(I tu je bila u pravu, s obzirom da znam kakva je po naravi sad se pitam di mi je bila pamet)
-okrenio sam se put kafića i njega nije bilo kažem joj iša je u WC javit će ti se , ona kaže čekat ču na liniji dok se nejavi……..
I sad još jedna moja glupost umisto da joj kažem evo ti Petar ili Mario neka ti kažu u čemu je stvar ja čekam Tonija da izađe iz wc-a………………
-njoj je dopizdilo čekat i poklopi mi slušalicu, nedugo zatim dolazi poruka :

NETRIBAŠ DOLAZIT U ZAGREB!!!!!

Kad sam došao ispred kuče nazvao sam je i provao s njom popričat al bezuspješno jer misli da ja nju zajebavam i radim budalu od nje a to nije istina.
Kaže mi još znaš kakva sam i da takav način zajebancije nevoilim, i sad snosi posljedice, u Zagreb nedolazi a ako dođeš vidit me nečeš
Pokušavao sam razgovarat al uzalud, čak sam htio da joj se njih troje izvine za tu neukusnu šalu al ni čut za to rekla je da ide spavat, zamolia sam je da je nazovem ona neznam oču ti se javit i spusti slušalicu…..

Tišina oko mene , jedino šta se čulo je bilo moje srce i jecaj moje duše…………..

Tupi pogled mojih prijatelja, i njihove riječi AJ SMIRI SE , BIT ĆE SVE OK, nisu uspjele zaustavit suze u mojim očima……
Pošao sam kući i pred ulaznim vratima sjeo zaplakao od muke….
Malo sam se pribrao i pokušao je nazvat, poziv za pozivom al ništa uzvračeno….dolazi poruka: PRESTANI ME ZVAT NEČU SE JAVIT IDEM SPAVAT….. ja i dalje pokušavan da se nekako čujem sa njom pišemo par poruka i javila se…..
Pokušao sam joj objasnit i izvinit se a njen je odgovor bio OK , AL U ZAGREB NEDOLAZI, AKO DOĐES VIDIT ME NEČEŠ TO BUDI SIGURAN…. Ja je pitam a očemo se bar čut, ona ČUT SE MOŽEMO AKO NEDOĐEŠ…………
I sad idem spavat………………………………………………………………………

-kako sam i kako se osiječam to samo dragi Bog može znat i razumit, šta da napišem NEZNAM, da sam sijeba stvar to vrlo dobro znam a znam i to da po cijenu života idem u Zagreb, pa makar 3 dana spava na klupi, parku , na cesti ja ču doč , samo da na tren vidim je i provam se izvinit od srca najiskrenije, pa makar se naljutila još više i zamrzila me ja sam takav znaš da kad imam problem da ga nastojim riješit po svaku cijenu bez obzira u kom dijelu ove države se nalazio. ….
Dok ovo budete čitali ja možda več budem na putu za Zagreb, samo sa ciljem da joj se iskreno izvinim u četri oka , i molim Boga da mi pomogne u ovome !!!!
Pozdrav svima…………..

P:S-ako u neko gluho doba noči u centru grada vidite čovjeka koji pognute glave sa torbom na ramenu bez cilja šeta gradom znajte da je to MOMAK KOJI JE ZBOG PONOSA I PRIJATELJA POVRIJEDIA LJUBAV !

- 03:21 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve male stvari koje cine moj zivot zanimljivijim...



stihovi iz moje skrivene teke...




..iako te možda još nepoznajem dobro,
..iako rijetko pričam s tobom...
moja je ljubav ,
svakim danom sve jača!
jednom ču MORATI,
jednom ču imati HRABROSTI,
jednom ču MOČI,
jednom ču ti PRIZNATI,
da te ludo V O L I M!!!!!





...gore sviječe...
nočas jednu palim za tebe,
jer te uvijek, volim ...
više nego sebe..



SVE TVOJE TAME, PROBUDIT ĆU SVIJETLOM
SVE TVOJE BOLI,PODIJELIT ĆU SVIJETOM
SVE ZA LJUBAV,A LJUBAV SI SAMO TI..




..da na velikom papiru,
napišem sve najljepše,
najmilije,najdraže i
najiskrenije rijeći ovoga svijeta,
još moje srce nebi moglo,
da iskaže svu ljepotu i ljubav,
što čuvam i osijećam za tebe !!!