samo za nju....



išao sam cestama daleko,
uvijek nosio najljepši dio sebe,
nikada se usudio zaboravit
tvoje oći kada nisi tu..
na mjestima mirisnim i dalekim
moje srce nije prestalo mirisati
samo tvoje cvijeće
...





.nema te sile,nema tog Boga,
da mi te uzme iz srca moga!!!
ovu sam ljubav čekao dugo.....
ja mislim da smo,
stvoreni jedno za drugo!!!!!!





JEDNOGA DANA,
OSTAT ĆE DUŠA,
NAPAČENA I SAMA,
LUTAT ČE SVIJETOM,
TRAŽIT TIŠINU,
I SAMO RAZMIŠLJATI,
KADA ĆEŠ DOČI PO NJU



da je zrnce pijeska,
mjerna jedinica za ljubav..
sve pustinje ovoga svijeta,
ne bi bile dovoljne...
da ti kažem...
koliko ..
te...
v o l i m...





Zaljubljen i lud

29.04.2007., nedjelja

AJME JOŠ 2 DANA

- E baš ovako još dva dana i moja slatkica putuje mah, sad ona putuje a ja ostajem mala zamjena uloga i sve bi bilo OK da nije one čudne NAVIKE, ja znam da to nije ništa strašno i jedno drugome to govorimo al ni ja ni ona nemožemo sakriti neke stvari tj. osječaje, ma koliko se god trudili u očima jedno drugome sve vidimo, ona to na momente malo bolje krije al ja nemogu no, ... i baš kako je jedna osoba napisala da je moč zaustavit vrime, ili ga malkice vratit....al teško .... i trenuci kad te malo strah uhvati jer neznaš šta jutro donosi... mene je malo strah jutra kad se probudim a draga..........daleko od mene
al u svemu treba bit jak i mislit pozitivno............
-vikend je protekao super, jučera sam joj spremao ručak sve joj lipo servira bila je oduševljena,malo smo odmarali i onda išli njoj u šoping znate sve ženske stvari :kupkice kremice, puderići šampončići i još masu toga a to smo svatili kad je teta na kasi rekla ne baš malu cifru eeki izađemo iz dučana pogledamoi se i u isti glas A ŠTA SMO KUPILIlud
-Nedilja je uvik za spavanje i izležavanje, bili smo u neku konobu na ručku pa lagana šetnjica uz more i .............eekeekPUNU PLAŽU KUPAČA, a mi headbang ko dva penziča parimo oči al bit će bolje drugi put.............
...i to vam je to svitu moj triba se spremat za novi radni vikend, i sve šta slijedi uz to, malo sam vam opisa vikend koji je bio super samo da na trenutak nemislim na njen odlazak i naš tužni pogled kad jedno drugog pitamo KAKO SI......
...Nemoj te se brinit neču se bacat u neki crnjak, al osječaje nemogu sakriti ....kad je volimrofl....kiss
eto želim vam svima mirnu i laku noč pozdrav svima i čujemo se....wave

- 22:17 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve male stvari koje cine moj zivot zanimljivijim...



stihovi iz moje skrivene teke...




..iako te možda još nepoznajem dobro,
..iako rijetko pričam s tobom...
moja je ljubav ,
svakim danom sve jača!
jednom ču MORATI,
jednom ču imati HRABROSTI,
jednom ču MOČI,
jednom ču ti PRIZNATI,
da te ludo V O L I M!!!!!





...gore sviječe...
nočas jednu palim za tebe,
jer te uvijek, volim ...
više nego sebe..



SVE TVOJE TAME, PROBUDIT ĆU SVIJETLOM
SVE TVOJE BOLI,PODIJELIT ĆU SVIJETOM
SVE ZA LJUBAV,A LJUBAV SI SAMO TI..




..da na velikom papiru,
napišem sve najljepše,
najmilije,najdraže i
najiskrenije rijeći ovoga svijeta,
još moje srce nebi moglo,
da iskaže svu ljepotu i ljubav,
što čuvam i osijećam za tebe !!!