samo za nju....



išao sam cestama daleko,
uvijek nosio najljepši dio sebe,
nikada se usudio zaboravit
tvoje oći kada nisi tu..
na mjestima mirisnim i dalekim
moje srce nije prestalo mirisati
samo tvoje cvijeće
...





.nema te sile,nema tog Boga,
da mi te uzme iz srca moga!!!
ovu sam ljubav čekao dugo.....
ja mislim da smo,
stvoreni jedno za drugo!!!!!!





JEDNOGA DANA,
OSTAT ĆE DUŠA,
NAPAČENA I SAMA,
LUTAT ČE SVIJETOM,
TRAŽIT TIŠINU,
I SAMO RAZMIŠLJATI,
KADA ĆEŠ DOČI PO NJU



da je zrnce pijeska,
mjerna jedinica za ljubav..
sve pustinje ovoga svijeta,
ne bi bile dovoljne...
da ti kažem...
koliko ..
te...
v o l i m...





Zaljubljen i lud

09.04.2007., ponedjeljak

....vratija se Šime , di je bija

..evo mene dobri judi ponovno među vama, prije nego išta napiše želim se ISKRENO SVIMA IZVINITI što sam bez traga i glasa nestao.... prošlo je više od mijesec dana i otkad sam zadnji puta bio među vama i vidim da se puno toga dešavalo kod nekih osoba kao i kod mene samoga. Bilo je svega i svačega,lipi i ružni stvari. Al nečemo sad o tome jer vrime se nemore vratit i to svi dobro znamo, život nas ponekad baš i nemazi uvjek zna bit gorak i sladak.

nije me bilo dugo i iako je sa zakašnjenjem želim vam od srca čestitat Uskrs, svima vama kojima je bio rođendan kao i samome meni želim sve super u životu ako je ikako moguče da bude, onima koji su ostali bez voljene osobe mogu kazat ako je ta osoba vrijedna valja se svim silamo žrtvovat za nju i nastojat je pridobit nazad u blizinu srca svoga to iz iskustva kažem.

brzinski sam proletio preko nekih postova pa sam zato napisa par rići za sve

eto moram poć spavat jer rano se ustajem, sad sam ponovno među vama i OBEČAJEM da neču opet netragom nestati, drago mi je da sam opet ovdje sve vas puno pozdravljam i želim laku noč pusa .........mah

p.s-volio bi ako mi ko ima volje pomoč u promjeni izgleda mog bloga pošto ja baš dobro to nekužim da mi da kjoji savjet kako se to radi.

- 22:19 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve male stvari koje cine moj zivot zanimljivijim...



stihovi iz moje skrivene teke...




..iako te možda još nepoznajem dobro,
..iako rijetko pričam s tobom...
moja je ljubav ,
svakim danom sve jača!
jednom ču MORATI,
jednom ču imati HRABROSTI,
jednom ču MOČI,
jednom ču ti PRIZNATI,
da te ludo V O L I M!!!!!





...gore sviječe...
nočas jednu palim za tebe,
jer te uvijek, volim ...
više nego sebe..



SVE TVOJE TAME, PROBUDIT ĆU SVIJETLOM
SVE TVOJE BOLI,PODIJELIT ĆU SVIJETOM
SVE ZA LJUBAV,A LJUBAV SI SAMO TI..




..da na velikom papiru,
napišem sve najljepše,
najmilije,najdraže i
najiskrenije rijeći ovoga svijeta,
još moje srce nebi moglo,
da iskaže svu ljepotu i ljubav,
što čuvam i osijećam za tebe !!!