samo za nju....



išao sam cestama daleko,
uvijek nosio najljepši dio sebe,
nikada se usudio zaboravit
tvoje oći kada nisi tu..
na mjestima mirisnim i dalekim
moje srce nije prestalo mirisati
samo tvoje cvijeće
...





.nema te sile,nema tog Boga,
da mi te uzme iz srca moga!!!
ovu sam ljubav čekao dugo.....
ja mislim da smo,
stvoreni jedno za drugo!!!!!!





JEDNOGA DANA,
OSTAT ĆE DUŠA,
NAPAČENA I SAMA,
LUTAT ČE SVIJETOM,
TRAŽIT TIŠINU,
I SAMO RAZMIŠLJATI,
KADA ĆEŠ DOČI PO NJU



da je zrnce pijeska,
mjerna jedinica za ljubav..
sve pustinje ovoga svijeta,
ne bi bile dovoljne...
da ti kažem...
koliko ..
te...
v o l i m...





Zaljubljen i lud

12.02.2007., ponedjeljak

OPET MEĐU VAMA

e lipi moji mahevo skupija sam malo vrimena od svih briga, problema , posla i škole i odlučija sist malo i progovorit s vama par besidathumbup... kako kažu naši stari posli svake kiše dođe sunce tako je i meni zerkicu svanilo u pogledu situacvije iako nikad neznaš kad može sneverat.....
Pošto sam bija zaokupljen nekim stvarima nisam vam reka par stvari o meni i dragoj al prije svega želim vam se SVIMA OD SRCA ZAHVALIT što ste mi rekli par rijeci i utjehe, svojim riječima me ohrabrili i bili uz mene , lip mi je bia osječaj kad sam pročita neke komentare i baš sam se osiječa nekako ugodno, kiss hvala !!!!!!


moram vam reč da mi je drago kada vidim da je netko novi ostavija neki komentar onda dobijem još veču volju za pisanjem rofl

iako sam imao problema i situacija se svremenom stišavala uspia sam malo vremena odvojit i za sebe i svoju dragu.....pa sam tako bija na jednoj svadbi i bilo mi je fenomenalno cila sala je bila naša tj, moja i njena stalno smo plesali i snimali se i slikavali baš sam gušta i natrenutak zaboravija na sve one ružne stvari koje me prate.
Naj bitnije mi je bilo da mi je draga happyroflyescerek.. ja sam najsretniji kad vidim osmjeh na njenom licu a to mi je najvažnije da sve štima kako triba...

bili smo nešto u gradu i draga mi je kupila lipu narukvicu ( da znam ludkako ubacit sliku pokaza bi vam je ) kad smo došli u dučan ja odma one NAJDEBLJE I NAJVEČE počea gledat znate li kakav je bija izraz lica moje drage ????????? ništa štrašno puknucuburninmadmad i nakraju mi se svidila jedna smišna i ja sam tako heppy nije ni velika niti mala a nije đikanska...draga mi je rekla da mi je to za Valentinovo.... ja cili heppyrofl i sigurno se pitate šta ču ja njoj kupit ????? ili još bolje šta sam joj za dlaku kupia... ostavljam vas na razmišljanju ako imata volje za pogađat a volia bi čut vaše mišljenje ALI moram vam reč da je poklon vrlo neobičan ona zna za to injen je komentar bio ludzujoludzujoludzujoludzujoludzujonut

-Eto u kratkim crticama za večeras lipi pozdrav od mene mah i svima kiss za laku noč



L E O N E LL A


ne traži; od sunca ,da zauvjek sja
ne može.......postoji noč !

ne traži; od čovjeka, da vječno živi
ne može ......postoji smrt !

ne traži od mene, da ne volim
nemogu
postojiš
TI........














- 22:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve male stvari koje cine moj zivot zanimljivijim...



stihovi iz moje skrivene teke...




..iako te možda još nepoznajem dobro,
..iako rijetko pričam s tobom...
moja je ljubav ,
svakim danom sve jača!
jednom ču MORATI,
jednom ču imati HRABROSTI,
jednom ču MOČI,
jednom ču ti PRIZNATI,
da te ludo V O L I M!!!!!





...gore sviječe...
nočas jednu palim za tebe,
jer te uvijek, volim ...
više nego sebe..



SVE TVOJE TAME, PROBUDIT ĆU SVIJETLOM
SVE TVOJE BOLI,PODIJELIT ĆU SVIJETOM
SVE ZA LJUBAV,A LJUBAV SI SAMO TI..




..da na velikom papiru,
napišem sve najljepše,
najmilije,najdraže i
najiskrenije rijeći ovoga svijeta,
još moje srce nebi moglo,
da iskaže svu ljepotu i ljubav,
što čuvam i osijećam za tebe !!!