samo za nju....



išao sam cestama daleko,
uvijek nosio najljepši dio sebe,
nikada se usudio zaboravit
tvoje oći kada nisi tu..
na mjestima mirisnim i dalekim
moje srce nije prestalo mirisati
samo tvoje cvijeće
...





.nema te sile,nema tog Boga,
da mi te uzme iz srca moga!!!
ovu sam ljubav čekao dugo.....
ja mislim da smo,
stvoreni jedno za drugo!!!!!!





JEDNOGA DANA,
OSTAT ĆE DUŠA,
NAPAČENA I SAMA,
LUTAT ČE SVIJETOM,
TRAŽIT TIŠINU,
I SAMO RAZMIŠLJATI,
KADA ĆEŠ DOČI PO NJU



da je zrnce pijeska,
mjerna jedinica za ljubav..
sve pustinje ovoga svijeta,
ne bi bile dovoljne...
da ti kažem...
koliko ..
te...
v o l i m...





Zaljubljen i lud

20.01.2007., subota

hello .....

...kad si prošla mojim tijelom,
uzbrkala moju krv.. unila nemir u mene,
...kad si ušla u moje misli,
napravila kaos....
....kad si ispunila snove,
uzela si dio duše.....jedan dio MENE.......

dobro jutro svima, upravo sam se iskotrlja iz kreveta sa poiluzatvorenim očima dead i prvo šta uradim upalim ovo čudo da vidi9m ima li šta lipega... jedan komentar je bio da ovo može bit zarazno i da pazim da se nenavučem na pisanje , a ja več lagano osijećam ovisnost o vakvoj komunikaciji.. evo gledam kroz prozor i daj će biti ludilo sunčan stvoren za šetnjicu uz more kofi i slićne stvari koje prate ovakav dan inaće, jučer mi je draga rekla da neman pojma pisat tj. da me gramatika je...elud... a ja joj na to da dobro znam i upalit kompić u 02:00 iza ponoći...umisto da me pohvali ona me kritizira namcor ..šala mala naravno ......
netko je postavija pitanje JEL ŽENA ZNA...... i baš kako Ivana Banfić piva u onoj pismi žena zna ..i jel bla bla bla.. rići se nemogu sitit živa istina da žene imaju neki predosijećaj :eek kad je u pitanju neki problem, muljanje, neiskrenost i nervoza kao i ludilo na želudcu. iz vlastitog iskustva kažem da ta šema funkcionirathumbup....
evo tija sam se malo dopisivat da nebi rekli da sam nočna ptica koja piše jedino posli ponoći, sad se idem obuć iman neki poslić priki uradit i al prije toga njami party kako smajlići kažu e kad sve to riješim pićim sa dragom u šetnjicu svitu moj želim vam ugodan i sunčan dan bez briga i problema ako je moguče uživajte u ovom suncu veliki pozdrav svima mah


myspace<


23:05 -P.S nismo se makli iz kućenamcor lud pošto mojih nema doma sami smo i draga se zalipila za trosjed i krevet i nemrdanut odlipila na neke ljubavne i plesna filmove...al lipo nam je kiss moram priznat al zato ujutro je ćeka rano dizanje i party kofi time.. lipo mi spavajte svi....mah

- 09:24 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (6)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Sve male stvari koje cine moj zivot zanimljivijim...



stihovi iz moje skrivene teke...




..iako te možda još nepoznajem dobro,
..iako rijetko pričam s tobom...
moja je ljubav ,
svakim danom sve jača!
jednom ču MORATI,
jednom ču imati HRABROSTI,
jednom ču MOČI,
jednom ču ti PRIZNATI,
da te ludo V O L I M!!!!!





...gore sviječe...
nočas jednu palim za tebe,
jer te uvijek, volim ...
više nego sebe..



SVE TVOJE TAME, PROBUDIT ĆU SVIJETLOM
SVE TVOJE BOLI,PODIJELIT ĆU SVIJETOM
SVE ZA LJUBAV,A LJUBAV SI SAMO TI..




..da na velikom papiru,
napišem sve najljepše,
najmilije,najdraže i
najiskrenije rijeći ovoga svijeta,
još moje srce nebi moglo,
da iskaže svu ljepotu i ljubav,
što čuvam i osijećam za tebe !!!