veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

vidjeti ćete...:-)








Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

o meni:

ime: nikolina
prezime:rukavina
dat. rođ: 19.11.1993.wink
horoskop:škorpion
hobi:izlasci, zekanje, treninzi (šica)
volim: hranu, svoje frendove, obitelj i pse
ne volim: metalce
myspace layout

myspace layout

blog layouts

blog layouts

Myspace

Myspace

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

free image hosting

free image hosting

free image hosting

free image hosting

MySpace

MySpace

free image hosting

free image hosting

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

free image hosting

free image hosting

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

Myspace layouts

Myspace layouts



Dragana Mirkovic
Pecat na usnama

Idem, danas je nedelja
ne oprastam tvoja nedela

Ti zivi zivot da se oporavis
i da me jednom zaboravis

Ref. 2x
Nosi moj pecat na usnama
mada nije podobno varaj me slobodno
karmin se s kosulje lako pere
al' nikad ruke od nevere

Nema me vise u tom krevetu
na to nisi racunao
i da si konacno u srcu mom
mesto izgubio

Ti zivi zivot da se oporavis
i da me jednom zaboravis

Ref. 2x

Ti zivi zivot da se oporavis
i da me jednom zaboravis

Ref. 2x

Jovana
Za tugu nisam rodjena

Posle tebe sve je tuga
posle tebe sve je dim
srcu mom se ponos ruga
kako da zaboravim

Tvoje oci, tvoje usne
dugo su mi bile sve
ako mi te druga uzme
nek i mene ne bude

Ref.
Skupljam noci, brojim dane
suze moje teku same
zasto srce nije stena
da prebolim ovog trena

Skupljam noci, brojim dane
suze moje teku same
zasto srce nije stena
ja za tugu nisam rodjena

Posle tebe sve se rusi
ja se tesko mirim s tim
jos me kida bol u dusi
kako da zaboravim

Ref. 2x

Toni Cetinski
Ja sam zaljubljen

Plavo jutro dolazi
u moju sobu ulazi
mirise na jabuke
i na prve poljupce

Kad te vidim kisa prestane
crni oblak odmah nestane
cijeli svijet se sa mnom raduje
a tvoj osmjeh nose ulice

Ref.
I sada znam, o znam
ja sam zaljubljen
ja sam zaljubljen
ja sam zaljubljen

Plavo jutro dolazi
u moju sobu ulazi
mirise na jabuke
i na prve poljupce

Kad te vidim kisa prestane
crni oblak odmah nestane
cijeli svijet se sa mnom raduje
a tvoj osmjeh nose ulice

I sada znam, o znam
ja sam zaljubljen

Ref.

Kad te vidim kisa prestane
crni oblak odmah nestane
cijeli svijet se sa mnom raduje
a tvoj osmjeh nose ulice

I sada znam, o znam
ja sam zaljubljen
(3x)
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts

Friendster

Friendster

Friendster images

Friendster images

image hosting file

image hosting file

MySpace

MySpace

myspace layout

myspace layout






utorak, 27.02.2007.

NE ŽELIM DA ZBOG MENE NETKO BUDE U BANANI JER JA NISAM VRIJEDNA TOGA!!!!

ej ljudi ovo vrijeme što nisam pisala se dogodilo jaaaako puno zanimljivih stvari!!! stvarno neznam od kuda da počnem...ovako meni je jaaaakoooooo ugodan jedan dečko kojeg niti neznam...ali fakat možda da se malo potrudim možda bi ga mogla upoznati!!! al to mi nije tolko bitno kao to što sam jaaaako povrijedila 2 dečka!!! jedan me pitao i rekla sam da ću razmisliti a nisam mu niti rekla da mi se sviđa onaj dečko!!! fakat sam bezobrazna glupača...ali... fakat mi je žao..nisam htjela da tako ispadne! jako mi je žao! OPROSTI RUKSA!zalivennoa ovog drugog sam povrijedila tako da sam mu isto lagala i vozala ga oko malog prsta a da toga zapravo nisam bila niti svijesna!! ja sam zapravo jedna obična glupača!!! nisam htjela da ovako ispadne!!! ja sam stvarno bolesna osoba!!! OPROSTITE SVI KOJE SAM POVRIJEDILA!!!!!!!blabla od danas okrečem novu stranicu u životu i neželim više nikoga vozati i tek sada vidim kako je kada nekoga provozaš....jako teško ako me razumijete...ali ja sam sada izgubila frendove, a prije sam barem to imala a to nešta mi je jaaaako puno značilo!!! ali šta da radim...bojim se nekomu reći ne...kako da to popravim, samo tražim od nekoga jedan dobar dbar savijet...molim vas pomozite mi!!! dakle....jako mi se sviđa jedan dečko nemogu spavati stalno mislim na njega!!! ali opet šta da radim sa ovim dečkim a koje sam povrijedila a to nisam bila niti svijesna samo sam mislila na sebe!!! i još bi nešto htjela reć sanji vuković iz dubrave!!!! KUČKO GLUPA RETARDIRANA!!! JA JESAM GLUPA I RUŽNA I DEBELA I RETARDIRANA, ALI NE NA TAJ NAČIN NA KOJI SI TI!!!! TI SI CURO LJUBOMORNA KO KURAC!!! POKVARENA NA NAČIN DA SVE OKO SEBE ŽELIŠ UNIŠTITI NA TAJ NAČIN KAKO SI HTJELA UNIŠTITI MENE I HANU!!! PA TI NISI SVJESNA DA ČU TI DOĆI TAMO I UBITI BOGA U TEBE!!! AKO JOŠ JEDNOM SAZNAM DA SI IMALA POSLA SA NEKOM MOJOJM DOBROM FRENDICOM ILI FRENDOM IMATI ČEMO JAKO GRDNIH PROBLEMA!!!! VJRUJ MI KURVO ONA TEŠKA TEŽA OD MENE!!! KUČKO JEDNA GLUPA NAIVNA RETARDIRANA!!! DOĆI ĆI TI TAMO SA PAVELIČEM PA PRED NJIM RECI DA SI MU CURA!!! GLUPAČO IMAM JA VEZICA TAMO U DUBRAVI GLUPAČO RETARDIRANA UMIŠLJENA!!!! ŠTA SI TI UMIŠČLJAŠ TKO SI TI??? DAJ SE MALO SPUSTI NA ZEMLJU!!!MRIM TE...ovo ti nije bilo potrebno vjeruj mi!!!



Sorry Comments by Crazyprofile.com








Get a scroller sign at http://www.crazyprofile.com.com!



| komentari (23) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.