veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

vidjeti ćete...:-)








Click here to get Music Codes, Music Lyrics and Music Downloads for free!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

o meni:

ime: nikolina
prezime:rukavina
dat. rođ: 19.11.1993.wink
horoskop:škorpion
hobi:izlasci, zekanje, treninzi (šica)
volim: hranu, svoje frendove, obitelj i pse
ne volim: metalce
myspace layout

myspace layout

blog layouts

blog layouts

Myspace

Myspace

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

Blog images

free image hosting

free image hosting

free image hosting

free image hosting

MySpace

MySpace

free image hosting

free image hosting

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

Images for your blog

free image hosting

free image hosting

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

layout for myspace

Myspace layouts

Myspace layouts



Dragana Mirkovic
Pecat na usnama

Idem, danas je nedelja
ne oprastam tvoja nedela

Ti zivi zivot da se oporavis
i da me jednom zaboravis

Ref. 2x
Nosi moj pecat na usnama
mada nije podobno varaj me slobodno
karmin se s kosulje lako pere
al' nikad ruke od nevere

Nema me vise u tom krevetu
na to nisi racunao
i da si konacno u srcu mom
mesto izgubio

Ti zivi zivot da se oporavis
i da me jednom zaboravis

Ref. 2x

Ti zivi zivot da se oporavis
i da me jednom zaboravis

Ref. 2x

Jovana
Za tugu nisam rodjena

Posle tebe sve je tuga
posle tebe sve je dim
srcu mom se ponos ruga
kako da zaboravim

Tvoje oci, tvoje usne
dugo su mi bile sve
ako mi te druga uzme
nek i mene ne bude

Ref.
Skupljam noci, brojim dane
suze moje teku same
zasto srce nije stena
da prebolim ovog trena

Skupljam noci, brojim dane
suze moje teku same
zasto srce nije stena
ja za tugu nisam rodjena

Posle tebe sve se rusi
ja se tesko mirim s tim
jos me kida bol u dusi
kako da zaboravim

Ref. 2x

Toni Cetinski
Ja sam zaljubljen

Plavo jutro dolazi
u moju sobu ulazi
mirise na jabuke
i na prve poljupce

Kad te vidim kisa prestane
crni oblak odmah nestane
cijeli svijet se sa mnom raduje
a tvoj osmjeh nose ulice

Ref.
I sada znam, o znam
ja sam zaljubljen
ja sam zaljubljen
ja sam zaljubljen

Plavo jutro dolazi
u moju sobu ulazi
mirise na jabuke
i na prve poljupce

Kad te vidim kisa prestane
crni oblak odmah nestane
cijeli svijet se sa mnom raduje
a tvoj osmjeh nose ulice

I sada znam, o znam
ja sam zaljubljen

Ref.

Kad te vidim kisa prestane
crni oblak odmah nestane
cijeli svijet se sa mnom raduje
a tvoj osmjeh nose ulice

I sada znam, o znam
ja sam zaljubljen
(3x)
MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts

Friendster

Friendster

Friendster images

Friendster images

image hosting file

image hosting file

MySpace

MySpace

myspace layout

myspace layout






petak, 16.02.2007.

.......................kukuc...............

evo mene opet...hehe moram ja još malo dosađivati!!!!a i moram vam reći što se izdešavalo jučer i danas....uglavnom jučer sam dobila od rukavine jaaaaaaaaakooooo lijepe naušnice, jako mi se sviđaju!!!!!!! hvala ruksa legenda si!!!!! ima dečko stila!!!!! hehewavehana je dobila bajaderu od frana....bila je jako sretna jer je dobila nešto...i ja sam jako sretna zbog nje!!!!! baš sam sretna kada su drugi oko mene sretni i zadovoljni!!!! kaj ne???thumbupdanas sam trebala ići u kino poslje škole milas nas je vodio, ali pošto sam se ja jako posvađala sa svojom dragom mamom sada lijepo nemogu u kino jer sam nesposobna glupača....ma....ona je glupa!!!!!madali nema veze nadam se da će se ovi koji su išli jako lijepo provesti!!!!!!mahi da skoro sam zaboravila!!!!!! iva je dobila brata!!!!!!!!!coolroflkisswinkyesgreedydeadbangpartypartypartypartysmokinthumbupthumbupwavecerekzujohrvatskaludmahnjamismijehsmijehsmijehsmijehčestitam ti... jako je slatki i jako mi je drago zbog tebe!!!!!! ČESTITAM....i ja bi brata.....ali starijeg.....!!!!!a ne stariju sestru!!!! ali i nju jakkkkoooooooo vooooooollllliiimmmmmm!!!!!!!!cerekcereketo nije niš više bilo ako se nekaj bude dogodila naravno da vam javima!!!!! pusakiss



| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.