petak, 29.12.2006.

Ovo mi je škola...

Da i drugi puta ću pametnije...
Poljubio si me a ja se nisam stigla ni izmaknuti...
Pala sam na testu iako sam ostala hladna no nema veze...
Znam da si to shvatio...
Isto ko što si shvatio da me više nikad nečeš imati...
Ja ću i dalje patiti za tobom ali ti više nisi onaj isti..,
Baš kao ni ja...Promijenila sam se...Zbog tebe...
Postala sam osvetoljubiva ali i više zadovoljnija sobom...
Uspjela sam da se dečki okreću zamnom na ulici...
Jer znam da si to mrzio...
I sad kad odemo na kavu znam da goriš od bijesa...
A ja se duboko u sebi smijem iz sveg glasa...
Jer samo ti želim vratiti...
sve ono što si ti meni učinio...
a da nemoram reći ni riječ...
Da se osječaš baš kao i ja...
a da nemoram ni prstom pomaknuti...
Znam da patiš i da me želiš natrag...
No ja se i dalje smijem iz sveg glasa...


- 12:04 - Leave me here... (30) - Without you... - I'm nothing.

ponedjeljak, 11.12.2006.

još jedan dosadan dan....

Budim se podne je u mojoj sobi nema te...
Da nema te...

Izlazim na ulicu lijepo dotjerana i ponosna...
Upoznajem novo društvo neke nove zabavne dečke...
Dogovor pada i u subotu izlazim s njima...
Željna neke nove avanture i nepoznatih ljudi...
Bruno dolazi po mene i hvali me kako super izgledam...
Dolazimo do Saloona i upoznajem ostatak ekipe...
A među njima TI...
Kako je lijepo vidjeti tvoje iznenađeno lice...
Lice koje sam puno puta nekada davno ljubila...
Daješ mi pusu u lice i pričamo...
Prekinuo si s curom??
Trebam li biti u šoku?
Zašto si ljubomoran što sam počela izlaziti?
Jel to možda zbog tvojih prijatelja...
Ili ti je žao što si me izgubio...
Nije važno...Ja sam SRETNA...

- 20:31 - Leave me here... (37) - Without you... - I'm nothing.

ponedjeljak, 04.12.2006.

opet Ti...

Hej ljubavi...
Da ovo je za tebe...
Samo tebi posvećeno...
Znala sam da ćemo se jednom opet sresti...
Osjećala sam to...Vidiš...Povezani smo...
Ali nisam vjerovala da će to biti danas....
Bio si sa njom...Da sigurno misliš da mi je bilo teško...
Ali nije jer ponosno sam dignula glavu i umišljeno se nasmijala...
Znala sam da ću dobro odglumit i da češ požalit...
Znala sam jer ne želim si dopustiti da ti pokažem da mi nije lako...
Ja sam jaka i dobra glumica...
Vidio si to jer si se okrenuo zamnom...
I ona je to primjetila...
ONA nikada neće biti kao ja zar ne??

- 21:04 - Leave me here... (66) - Without you... - I'm nothing.

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.