nedjelja, 26.11.2006.

Sanjaš li?

Sjetiš li se i ti onih dana?
Onih NAŠIH dana?
Šetnje uz Jarun...
Kupanje i zezanje s našim prijateljima?
Kako nam je lijepo bilo...
Sjetiš li se prve provedene noći skupa?
Buđenja i poljupca za Dobro jutro?
Gdje je to sve nestalo?
Gdje je puklo i pretvorilo se samo u sjećanja?
Ostali su samo snovi...
Sanjaš li i ti isto?
Da ćemo se možda opet ponovno sresti...
I vratiti prošlost...
Ovaj put zauvijek...
Sanjaš li?

- 12:41 - Leave me here... (54) - Without you... - I'm nothing.

četvrtak, 16.11.2006.

...povedi me...

Povedi me i noćas u snove...
Tamo gdje se u zadnje vrijeme sve češće nalazimo...
Jer u stvarnosti si ti kraj nje...
A ja i dalje sama...
Povedi me...
I zagrli...
Jer znaš da živim samo za tebe...
Moje srce i dalje pripada tebi...
I možda će vrijeme izliječiti stare rane...
A nove će se stvarati...
Jer svaki dan bez tebe...
samo je još jedna RANA u nizu...
Povedi me...
I nedaj da me boli...
Molim te...

- 22:39 - Leave me here... (23) - Without you... - I'm nothing.

petak, 10.11.2006.

zamisli...

Zamisli kako bi bilo divno da je ovako svaki dan...
I da se to nikada ne promijeni...
Da ne nestane s vremenom...
I bude zakopano u prošlosti...
Da me maziš i paziš kao onu večer...
Da me voliš zauvijek...
Sa svim dobrim i lošim stranama...
Ja znam da mogu i hoću...
Voljet te zauvijek...

- 16:16 - Leave me here... (22) - Without you... - I'm nothing.

četvrtak, 09.11.2006.

Moj prvi postić

Bok ljudi evo mene na novom blogu...Neću vam muljat imala sam već par blogova (2) ali eto ljudi provaljuju i skuže ko sam..a ja za sad stvarno želim biti anonimna..Želim vam otkrit moje misli osjećaje i snove...S vama podijeliti sreću i tugu...veselje i bol...Nadam se da ćete me prihvatiti takvu kakva jesam bez predrasuda....Hvala..

- 00:58 - Leave me here... (0) - Without you... - I'm nothing.

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.