"Jana"

nedjelja, 06.01.2008.

Muž i žena odluče otići na odmor na jezero poznato kao meka i raj za
ribolovce. Muž obožava u ribičiju izaći u cik zore, a njegova žena
obožava u miru čitati knjige. Jednog jutra se muž, poslije nekoliko
sati
ribolova, vratio i odlučio malo drijemnuti, a žena tada odlući sama
izvesti čamac na jezero premda se na njemu sama baš i nije najbolje
snalazila. Upali motor i izveze čamac na jedno usamljeno mjesto, baci
sidro, izvadi knjigu i nastavi uživati u tišini i čitajući svoju
knjigu.
Tuda naiđe ribolovni inspektor u svom čamcu, pristane uz ženin čamac
i kaže:
- Dobro jutro gospođo. Šta to radite?
- Čitam knjigu - odgovori ona (i pomisli: zar to nije očigledno?)
- Nalazite se na djelu jezera zabranjenom za sportski ribolov-
obavijesti je
inspektor.
- Žao mi je gospodine, ali ja ne pecam. Ja samo sjedim u čamcu i čitam
knjigu.
- Da, ali u čamcu imate sav pribor potreban za pecanje i što se mene
tiče mogli
bi sa pecanjem otpočeti svakog trenutka. Bit ću
primoran povesti Vas do stanice i protiv vas podnesti prijavu - reče
on.
- Ako vi to zaista i uradite onda znajte da ću i ja protiv vas
podnijeti prijavu, ali
zbog silovanja - odgovori mu žena.
- Ali, pa ja vas nisam niti dotakao!? - reće inspektor.
- Da, ali vi za to imate sav potreban pribor i što se mene tiče mogli
bi sa tim
otpočeti svakog trenutka ...
-Doviđenja gospođo i uživajte u ovom lijepom danu ...

POUKA:
Ne ulazi u raspravu sa ženom koja čita. Vrlo je vjerojatno da ona zna
i misliti...

06.01.2008. u 11:33 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Svašta pomalo...







Photobucket

Photobucket

Myspace layouts



Friendster



Friendster images



myspace layout







Free Site Counters




Ljubitelji pasa OBAVEZNO pogledati
novo otvoreni salon u RIJECI
















Moja nova kučna ljubimica...

Photobucket


image hosting for myspace hosted images



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket